  • 1. Data: 2017-04-30 15:09:09
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 22:59, Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:
    > Pytanie pewnie trywialne. Otóż płaciłem ubezpieczenie OC za
    > samochód przy pomocy karty. To znaczy podawałem numer, drugi
    > numer, takie tam. I teraz pytanie. W jaki sposób można się
    > zabezpieczyć żeby osoba której przekazywałem te informacje nie
    > wykorzystała z tej wiedzy bez mojej zgody.

    Jak już ktoś napisał dobre są karty wirtualne, które przed transakcją
    ładuje się potrzebną sumą (z pewnym zapasem) a po transakcji można je
    rozładować z reszty do zera. Osobiście nawet do PayPala podałem kartę
    wirtualną. Jedyny kłopot to muszę pamiętać żeby na początku miesiąca
    było na karcie wirtualnej 20zł dla opłaty cyklicznej Spotify. Raz
    zapomniałem o tym i Spotify przysłał powiadomienie że nie mógł pobrać
    kwoty w zwykłym terminie.

  • 2. Data: 2017-05-01 22:30:48
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Netx, 30 kwi 2017 w news:5905e1f5$0$5144$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Jak juz ktos napisal dobre sa karty wirtualne, kt˘re przed transakcja
    > laduje sie potrzebna suma (z pewnym zapasem) a po transakcji mozna je
    > rozladowac z reszty do zera. Osobiscie nawet do PayPala podalem karte
    > wirtualna

    ZTCW BZW już nie sprzedaje tych kart wirtualnych, a oprócz niego chyba
    nikt inny w Polsce nie ma takiej usługi. Sam kiedyś próbowałem podpiąć do
    Paypala taką kartę, ale się nie udało.

  • 3. Data: 2017-05-02 13:22:53
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2017-05-01 o 22:30, pueblo pisze:
> [...]
    >
    > ZTCW BZW już nie sprzedaje tych kart wirtualnych, a oprócz niego chyba
    > nikt inny w Polsce nie ma takiej usługi. Sam kiedyś próbowałem podpiąć do

    Cały czas mam kartę wirtualną mBanku i korzystam z niej do płatności
    Internetowych - PayPala, Spotify, Frisky Radio itp. Generalnie wszędzie
    gdzie nie działa mTransfer. Karta nazywa sie eKarta. Z tego co wiem
    Inteligo też ma podobną kartę.
    Chociaż muszę przyznać że z tego co pamiętam, bodajże w sklepie
    Androidowym ("Sklep Play") coś tam burczał że chce jakiś kodów cv2 czy
    coś w tym stylu ale ostatecznie dało się skorzystać kupując aplikację na
    komputerze.