  • 11. Data: 2017-05-04 11:17:25
    Temat: Re: Wplatomat do kantoru?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Odpisujesz nie na temat.
    Temat brzmi: jak poza godzinami 10-16 pn.-pt. wpłacić pieniądze (zł lub walutę) na
    citto do IKA?
    Co do zwiększonego spreadu potwierdzone? O ile?

    -----
    > gdzie i na jak wspaniały % trzymasz kasę (w PLN), że opłaca się robić taką
    awanturę, zamiast trzymać jakiś zapas w IKA?
    > I to nie w złotówkach, tylko w walucie, bo w weekendy IKA zwiększa spread i też
    kiszka.

  • 12. Data: 2017-05-04 11:51:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Odpisujesz nie na temat.
    Ale chciałbym się też dowiedzieć, co jest przyczyną powstania tematu, bo wydaje mi
    się, że jedynie zasada reminescencji.

    > Temat brzmi: jak poza godzinami 10-16 pn.-pt. wpłacić pieniądze (zł lub walutę) na
    citto do IKA?
    Wg mnie jedynie express elixir - alior w nim uczestniczy, ale musi też bank, w którym
    trzymasz kasę - do wyboru milek, wbk, ing, mBąk, neoBank, pko - te podobno 24/7, idea
    (2:00-22:00), bgż (ten kichasty, jedynie pn-pt 6:00-20:00), a także podobno też nieco
    spółdzielczaków (te z BPS lepsze, 24/7, te z SGB kichaste, pn-pt 7:00-18:00).
    Alior odbiera 00:05-23:55, wszystkie dni tygodnia.
    https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/
    Do samodzielnego sprawdzenia to, ile w każdym z tych banków express elixir kosztuje.

    > Co do zwiększonego spreadu potwierdzone? O ile?
    W ostatni weekend kupno/sprzedaż 4,2025-4,2499 - czyli spread ok. 5gr, teraz
    4,2025-4,2294 - spread ok. 3gr.
    Ciekawostka, że zwiększają w weekend, ale w święta (np. teraz majowe) jest normalnie.
    Można sobie zobaczyć na wykresie w ST IKA.

  • 13. Data: 2017-05-04 12:35:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ale chciałbym się też dowiedzieć, co jest przyczyną powstania tematu, bo wydaje mi
    się, że jedynie zasada reminescencji.

    > Wg mnie jedynie express elixir

    bm.pl również:
    https://bm.pl/#!/obslugiwane-banki

    --
    Pete

  • 14. Data: 2017-05-04 14:42:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A.K. tak samo jak A.?

    -----

  • 15. Data: 2017-05-04 15:31:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kantor teoretycznie jest oddziałem aliora, ale praktycznie to kto ich tam wie, to nie
    jest poważny bank. Także do sprawdzenia w praktyce - bo pytać o cokolwiek w aliorze
    to gorzej niż w mBąku, lepiej więc zrobić przelew testowy i zobaczyć, co się będzie
    działo - najlepiej, jeśli oczywiście będzie z darmowej puli (choć ze znanych mi kont
    darmowe express elixir ma tylko alior - a oni z kantorem i tak chodzą on-line), ew.
    pytać w banku, z którego ma być ten express elixir wykonywany.

    A to bm.pl to tak z dobrego serca daje darmowe przelewy expresowe czy jednak są
    jakieś koszty? I jakie są ograniczenia?

  • 16. Data: 2017-05-04 17:15:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A to bm.pl to tak z dobrego serca daje darmowe przelewy expresowe czy jednak są
    jakieś koszty? I jakie są ograniczenia?

    A kto pisał, że darmowe? :P
    5pln za każde 5kPLN.

    Jak onegdaj istniał jeszcze bluecash, to miał darmowe przelewy na
    telefon. Ale po wchłonięciu przez bm.pl, promocja zniknęła.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2017-05-05 22:19:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 4 May 2017 06:31:09 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >(choć ze znanych mi kont darmowe express elixir ma tylko alior
    Ideabank - 2 expresowe w miesiacu bez opłaty. Działa do Kantoru,
    sprawdzone w kwietniu (aczkolwiek nie pamiętam w jakich godzinach
    sprawdzałem).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 18. Data: 2017-05-11 21:06:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co to za usługa?
    www.eurobank.pl/produkty,uslugi-dodatkowe,przelewy-e
    kspresowe,126,9.html
    Nie ekspres eliksir, a BM właśnie?

    -----

  • 19. Data: 2017-05-12 00:02:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-11 o 21:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > A co to za usługa?
    > www.eurobank.pl/produkty,uslugi-dodatkowe,przelewy-e
    kspresowe,126,9.html
    > Nie ekspres eliksir, a BM właśnie?
    >

    > -----

    A przeczytałeś to, co wkleiłeś?
    Do końca?

    dostawca usługi:
    Operatorem przelewów ekspresowych jest firma BLUE MEDIA Spółka Akcyjna z
    siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, KRS
    0000320590, NIP: 585-13-51-185.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2017-05-12 06:39:50