  • 61. Data: 2021-10-21 13:31:48
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 10:50, r...@k...pl pisze:
    > 2% to dużo czy mało?

    To nie są wszystkie koszty które poniesiesz

    Ja oszczędzam regularnie ok. 15% Przebijesz? ;-)

  • 62. Data: 2021-10-21 13:56:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 13:30:04 +0200, w
    <61714f3e$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Zapewne nie wiesz ale to właśnie dla takich jak Ty jest oprocentowanie
    > jeśli nie zdążysz na czas, o czymś zapomnisz, czegoś nie dopilnujesz.

    Znowu nie doczytałeś albo nie skumałeś -- a biorąc pod uwagę twoje ogarnięcie
    -- i jedno i drugie :)

    Po pierwsze nie mam problemu z dopilnowaniem, a po drugie -- mogę płacić te 2%
    kredytu :)

    > Tak właśnie zarabiają banki. Wzbudzają w tobie zaufanie i czujesz swoją
    > WSZECHWŁADZĘ, usypiają twój spokój a na końcu i tak tracisz ;-)
    > To jest bieg długodystansowy a nie SPRINT ;-)

    Być może jak ktoś jest urodzoną gapą to tak jest. Pewnie piszesz z własnego
    doświadczenia....

  • 63. Data: 2021-10-21 13:56:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 13:31:48 +0200, w
    <61714fa5$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > To nie są wszystkie koszty które poniesiesz

    Uświadom mnie jakie.

    > Ja oszczędzam regularnie ok. 15% Przebijesz? ;-)

    W banku, mitomanie?

  • 64. Data: 2021-10-21 19:10:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 13:56, r...@k...pl pisze:
    > Być może jak ktoś jest urodzoną gapą to tak jest.

    Mądrzejsze głowy od Ciebie skonstruowały ten system abyś myślał że to
    dla Twojego dobra i szczęśliwości ;-)

  • 65. Data: 2021-10-21 20:16:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-21 o 19:10, _Master_ pisze:

    > Mądrzejsze głowy od Ciebie skonstruowały ten system abyś myślał że to
    > dla Twojego dobra i szczęśliwości ;-)

    Też myślę, że jesteś gapą, bo bez PZ udaje mi się płacić
    wszystko na czas i nigdy nie spóźniłem się ze spłatą
    kredytówki. Czyli sponsorowałeś też mnie.

    Też nie odczuwam specjalnie zalet kredytówki,
    ale parę razy pokazała swoją wyższość.

  • 66. Data: 2021-10-21 20:19:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-20 o 23:44, _Master_ pisze:

    > I jesteś szczęśliwszy?

    Tak.

  • 67. Data: 2021-10-21 21:28:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 20:16, cef pisze:
    > ale parę razy pokazała swoją wyższość.

    Nad czym?

  • 68. Data: 2021-10-22 06:29:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 19:10:03 +0200, w <61719eec$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Mądrzejsze głowy od Ciebie skonstruowały ten system abyś myślał że to
    > dla Twojego dobra i szczęśliwości ;-)

    Nie moja wina, że nie ogarniasz świata. Dorośnij dzieciaku.

  • 69. Data: 2021-10-22 06:30:47

    Thu, 21 Oct 2021 21:28:11 +0200, w <6171bf4b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Nad czym?

    Nad gotówką.

  • 70. Data: 2021-10-22 09:51:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dla przypomnienia slogan banksterki:
    Bank nie jest instytucją charytatywną i ZAWSZE koszty przerzuci na
    klienta. A nawet więcej ;-)