  • 11. Data: 2002-02-27 13:43:50
    Temat: Re: Volkswagen Bank direct
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Zalety:
    > 1. wszystko za darmo
    > 2. wysokie oprocentowanie
    A jak z bezpieczenswtem? Ile za token? Czy sa jakies hasla jednorazowe w
    przypadku braku tokena?

    > Traktuję VW jako podstawowe konto. Do wypłat i POS-ów używam VE mbank
    oraz Maestro Pre-Paid BSK.
    Dla mnie VW bylby tylko na lokate. Karte mam z Inteligo i to mi wystarcza.
    Konto podstawowe mam w Lukasie.

  • 12. Data: 2002-02-27 23:39:28
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 27 Feb 2002 07:46:54 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalety:
    >1. wszystko za darmo
    >2. wysokie oprocentowanie
    >

    > Wady:
    >1. na niezdefiniowane konta przelew skladac mozna tylko 6-20
    >2. opis na zdefiniowane konta jest nieedytowalny
    >3. brak automatu do histori konta (tylko 6-20 u konsultanta)

    Zapomniales dodac, ze chodzi o telefon, bo chyba mozna przez WWW bez takich
    czsowych ograniczen, tyle ze token kosztuje.

    a.

  • 13. Data: 2002-02-28 09:04:03
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A jak z bezpieczenswtem? Ile za token? Czy sa jakies hasla jednorazowe w
    > przypadku braku tokena?

    Za token płacisz 36zł/za 1 rok, ale jest to opcja. Korzystanie z telefonu nic
    nie kosztuje.

    Piotrek

  • 14. Data: 2002-02-28 23:13:40
    Temat: Odp: Volkswagen Bank direct
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "norbercisko" <-...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakbys chcial 50zl za otworzenie rach u nich to daj znac na grupe

    Ja chcę.