  • 1. Data: 2002-02-26 19:37:18
    Temat: pekauo - drobna róznica
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    ...Od dwóch dni na wyciągach z bankomatów pekao nie drukuje "dostępne
    srodki na koniec poprzedniego dnia roboczego", ale stan aktualny - saldo
    po operacji. Czyżby to _mogło_ oznaczać, że się cos z "onlajnowoscią" w
    pekauo miało poprawić, czy też wysnuwam za daleko idące wnioski?

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 2. Data: 2002-02-27 08:07:56
    Temat: Re: pekauo - drobna róznica
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po operacji. Czyżby to _mogło_ oznaczać, że się cos z "onlajnowoscią" w
    > pekauo miało poprawić, czy też wysnuwam za daleko idące wnioski?

    Poprawiło się w bankomatach. Ale nadal nie uwzględniają dokonanych tego
    samego dnia wpłat w kasie ani przelewów.
    Marcin
    PS. Jak oni to robią, że jednocześnie w Teleserwisie jest online? (z
    wyjątkiem operacji przesyłanych faksem)?

  • 3. Data: 2002-02-27 08:11:36
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Marcin
    > PS. Jak oni to robią, że jednocześnie w Teleserwisie jest online? (z
    > wyjątkiem operacji przesyłanych faksem)?
    Myślę, że kruczek tkwi w magicznym "proszę czekać... proszę czekać... proszę
    czekać... proszę czekać..." itd. W tym czasie łączą się z maszyną we właściwym
    oddziale i pobierają aktualne saldo. Gdyby to samo "proszę czekać..." miałoby
    zastosowanie w bankomacie, wypłata gotówki trwała by 3-4x dłużej, a ogonek za
    wypłacającym zacząłby powoli przygotowywać "bejsbole" :))
    Poza tym bankomaty działają 24/24h, a oddziały (i Teleserwis) nie.
    Stan z dnia poprzedniego to chyba efekt kompromisu.

    MaciejK

  • 4. Data: 2002-02-27 08:54:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Szplit <M...@k...chip.pl> wrote:
    > PS. Jak oni to robią, że jednocześnie w Teleserwisie jest online? (z
    > wyjątkiem operacji przesyłanych faksem)?

    Bo teleserwis czerpie informacje z oddziału.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-02-27 10:53:07
    Od: "Leszek Szymanski" <s...@i...wat.waw.pl>

    Ja mam już nowy teleserwis (nowy numer rachunku) i niestety podawane jest
    saldo na początek dnia :((

  • 6. Data: 2002-02-27 21:23:10
    Od: "Andrzej Szplit" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Szymanski" <s...@i...wat.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam już nowy teleserwis (nowy numer rachunku) i niestety podawane jest
    > saldo na początek dnia :((
    No to już zakrawa na kpinę. Zamiast poprawiać system (czyli przywrócić
    funkcjonalność z 98 roku) jeszcze pogarszają. Koszmar!!!
    Marcin