  • 1. Data: 2006-11-24 22:57:46
    Temat: 30% zysku w trzy miesiące?
    Od: "abba" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Najlepsza w tej chwili inwestycja to zakup jednostek funduszu inwestycyjnego
    operującego na Małych i Średnich Spółkach. Np. taki "Pioneer Małych i Średnich
    Spółek Rynku Polskiego" w okresie od 24.08.06 do 24.11.06 wypracował zysk w
    wysokości 30%! To się nazywa dobra inwestycja! W tej chwili Pioneer już nie
    przyjmuje wpłat, natomiast dostępne są jeszcze dwa inne fundusze operujące na
    rynku Małych i Średnich Spółek - PKO MiŚ oraz PZU MiŚ. O ile wiem, PKO MiŚ
    można zakupić jak na razie tylko w oddziałach banków PKO, natomiast PZU MiŚ
    dostępny jest również w innych miejscach, np. bezprowizyjnie w mBanku czy też
    Multibanku. Przez ostatni MIESIĄC PZU MiŚ przyniósł zysk w wysokości ok. 10%.
    Dla porówniania Arka Akcji 3.50%. Nie trzymajcie pieniędzy na lokatach dla
    marnych groszy, tylko pomyślcie o funduszach inwestycyjnych.

    www.bankier.pl/wiadomosc/Inwestorzy-rozchwytuja-jedn
    ostki-funduszy-malych-firm-1513340.html

  • 2. Data: 2006-11-26 05:46:18
    Temat: Re: 30% zysku w trzy miesiące?
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    jesli nei jestes dyplomowanym doradca finansowym czy analitykiem to możesz
    być pociągnięty-a do odpowiedzialnosci za tego typu rady.

  • 3. Data: 2006-11-26 11:13:20
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    swiatowid <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl> wrote:
    > jesli nei jestes dyplomowanym doradca finansowym czy analitykiem to możesz
    > być pociągnięty-a do odpowiedzialnosci za tego typu rady.
    >
    > Użytkownik "abba" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    Tak jak i każdy kto nie potrafi po ludzku cytować ;)

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

    O: Bo stawia na głowie normalny sposób czytania.
    P: Dlaczego to jest takie denerwujące?
    O: Odpowiadanie nad cytatem.
    P: Co jest największą plagą Internetu?

  • 4. Data: 2006-11-26 12:48:32
    Od: "woocash" <e...@o...pl>

    abba napisał(a):
> [...]
    > Spółek Rynku Polskiego" w okresie od 24.08.06 do 24.11.06 wypracował zysk w

    A w cale że nie najlepsza - BPH Dynamicznych Spółek - wypracował
    41,1 % zysku w podobnym okresie...