  • 1. Data: 2005-04-17 15:08:06
    Temat: [VWB] czas przelewu wewnętrznego
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    jak długo idzie przelew z mojego konta edirect do mojego konta plus

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 2. Data: 2005-04-17 16:01:44
    Temat: Re: [VWB] czas przelewu wewnętrznego
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    > jak długo idzie przelew z mojego konta edirect do mojego konta plus

    czasami jest zaraz, a czasami idzie długo - szczególnie wekeendy :)

  • 3. Data: 2005-04-17 16:01:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zlotowinfo napisał(a):

    > jak długo idzie przelew z mojego konta edirect do mojego konta plus

    Kilka minut

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-04-17 18:36:16
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > czasami jest zaraz, a czasami idzie długo - szczególnie wekeendy :)
    chciałem sobie przeżucić na plusa
    próbą przelałem 10zł i byłem niemile zaskoczony czasem

    nie mogłem się doczekać, w mbanku było natychmiast

    jak sobie przeleję na plusa
    jak kiedyś będę potrzebował szybko
    to się zaczekam na to wygląda

  • 5. Data: 2005-04-17 18:36:40
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Kilka minut
    kiedy przelewałem - miałem inne wrażenie...

  • 6. Data: 2005-04-17 19:32:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zlotowinfo napisał(a):

    > kiedy przelewałem - miałem inne wrażenie...

    Ja przelewałem tak kilkadziesiąt razy i wrażenie miałem zawsze takie samo
    :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-04-18 07:34:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    zlotowinfo wrote:

    > kiedy przelewałem - miałem inne wrażenie...

    A robiłeś odświeżanie stanu konta?

  • 8. Data: 2005-04-18 19:27:00
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > A robiłeś odświeżanie stanu konta?
    nie
    zawsze byłem na mbanku i takie coś nie było potrzebne

  • 9. Data: 2005-04-18 20:25:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zlotowinfo napisał(a):

    > nie
    > zawsze byłem na mbanku i takie coś nie było potrzebne

    Mbank jest bankiem online a VW wręcz odwrotnie

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 10. Data: 2005-04-18 20:32:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mbank jest bankiem online a VW wręcz odwrotnie

    lineon czy enilno?;-D