  • 1. Data: 2005-04-17 09:53:02
    Temat: Sposób autoryzacji transakcji karcianych
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    W jakich bankach, standardowo wydawane do rachunków karty VE lub Maestro
    autoryzuje się przy transakcjach bezgotówkowych podpisem, a w jakich PIN-em?

  • 2. Data: 2005-04-17 12:02:13
    Temat: Re: Sposób autoryzacji transakcji karcianych
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 11:53, Kamil Kosiński wrote:

    > W jakich bankach, standardowo wydawane do rachunków karty VE lub Maestro
    > autoryzuje się przy transakcjach bezgotówkowych podpisem, a w jakich PIN-em?

    Inteligo VE podpis.

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-17 12:12:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Kosiński napisał(a):

    > W jakich bankach, standardowo wydawane do rachunków karty VE lub Maestro
    > autoryzuje się przy transakcjach bezgotówkowych podpisem, a w jakich PIN-em?

    A nie możesz napisać paru interesujących Cię banków?
    Nikt nie będzie robić specjalnie na tę okazję kompletnej listy...

  • 4. Data: 2005-04-17 13:12:01
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    > A nie możesz napisać paru interesujących Cię banków?
    > Nikt nie będzie robić specjalnie na tę okazję kompletnej listy...

    Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING, BZWBK.
    Ale z ciekawości to i mniejsze.

  • 5. Data: 2005-04-17 14:03:56
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Lukas PIN, mBank podpis

  • 6. Data: 2005-04-17 14:41:48
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    > Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING,
    BZWBK.

    ING - Maestro do walutowego - PIN w Polsce, podpis za granica

    Marcin

  • 7. Data: 2005-04-17 14:47:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Kosiński napisał(a):
    > Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING, BZWBK.
    > Ale z ciekawości to i mniejsze.

    BPH - Maestro - PIN, Visa - podpis.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-04-17 14:54:50
    Od: bob <b...@m...ru>

    Pekało - Maestro - PIN, przynajmniej 2 lata temu!

  • 9. Data: 2005-04-17 14:57:07
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Kamil Kosiński napisał(a):

    > Tak naprawdę to interesują mnie najwieksze: PKO BP, Peako, BPH, ING, BZWBK.
    > Ale z ciekawości to i mniejsze.

    PKO BP - pin, ale Inteligo - podpis.

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2005-04-17 16:05:40
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kamil Kosiński napisał(a):

    > W jakich bankach, standardowo wydawane do rachunków karty VE lub Maestro
    > autoryzuje się przy transakcjach bezgotówkowych podpisem, a w jakich PIN-em?

    To zależy od terminala a nie od banku. Przykładowo mam kredytówkę w BPH i
    bardzo często autoryzuję kodem PIN a ostatnio płaciłem w jednej z
    perfumerii i nagle patrzę, a sprzedawca mi podsuwa slip do podpisu. Nie
    wiedziałem jak się zachować w pierwszej chwili bo tak byłem przygotowany do
    wbicia kodu PIN. Co dziwnego to terminal EService i brak potwierdzenia
    kodem PIN bardzo mnie zdziwił

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098