  • 1. Data: 2005-04-17 10:15:29
    Temat: co to sa "wkłady rentierskie" na koncie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam jak w temacie co to sa:)?
    pozdrawiam

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-04-17 12:01:02
    Temat: Re: co to sa "wkłady rentierskie" na koncie?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 12:15, Jacek23 wrote:

    > Witam jak w temacie co to sa:)?

    ?

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-04-17 13:37:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Witam jak w temacie co to sa:)?

    Nie wiem czy wkłady, czy lokaty, czy bony, ale idea jest taka:
    wpłacasz jakąś sumę na (relatywnie) wysoki procent, na jakiś okres, ale odsetki
    dostajesz nie po tym okresie, ale cyklicznie np. co miesiąc, kwartał.
    Nazwa jak najbardziej uzasadniona: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53149

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2005-04-17 18:33:16
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Hm....wiec jaka to roznica ze zwykla lokata przeciez tez mozna taka zalozyc
    i pobierac tylko odsetki a cala suma caly czas pozostaje na lokacie?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-04-17 20:25:11
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek23 napisał:
    > Hm....wiec jaka to roznica ze zwykla lokata przeciez tez mozna taka zalozyc
    > i pobierac tylko odsetki a cala suma caly czas pozostaje na lokacie?

    Nie w każdej lokacie. Normalnie całą kwotę z lokaty wraz z odsetkami
    otrzymuje się po upłynięciu jej terminu (np. po 3-miesiącach). Gdy
    lokata zostanie zerwana przed terminem najczęściej potrącane są prowizje
    za zerwanie.

    K.