  • 1. Data: 2005-04-17 09:58:56
    Temat: [Multibank] Multitransfer - dziala juz?
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Czy ktos juz widzial w jakims sklepie mozliwosc zaplaty za pomoca
    multitransferu (Multibank)? Bo jeszcze nic takiego nie widzialem,
    a w srodku czesci transakcyjnej od dawna jest zakladka multitransfer.
    A moze ktos orientuje sie czy opoznienie wynika z tego, ze bedzie
    mozna placic multitransferem tam gdzie obecnie dziala takze mTransfer?
    Bo sie przyzwyczailem do mTransferu a teraz zmienilem oddzial BRE
    i nie ma takiej mozliwosci (ewentualny przelewm najpierw z multi do mB jest
    "troche" niewygodny).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-04-17 10:08:38
    Temat: Re: [Multibank] Multitransfer - dziala juz?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:
    > Czy ktos juz widzial w jakims sklepie mozliwosc zaplaty za pomoca
    > multitransferu (Multibank)? Bo jeszcze nic takiego nie widzialem,
    > a w srodku czesci transakcyjnej od dawna jest zakladka multitransfer.

    http://pf.multibank.pl/MultiTransfer/partnerzy/;jses
    sionid=SJLTXUMZT4PD5QFIAJNSGWQ

    > A moze ktos orientuje sie czy opoznienie wynika z tego, ze bedzie
    > mozna placic multitransferem tam gdzie obecnie dziala takze mTransfer?

    Testowanie troche trwa no i w ogole w Multi w centrali jest jak jest po
    ostatnich reorganizacjach, wiec trzeba uzbroic sie w cierpliwosc

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-17 10:42:37
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    napisał w wiadomości news:d3tcjp$ca$1@news.onet.pl...

    > http://pf.multibank.pl/MultiTransfer/partnerzy/;jses
    sionid=SJLTXUMZT4PD5QFIAJNSGWQ

    Dzieki!
    Strasznie uboga ta oferta. Mam nadzieje, ze polacza to kiedys z mTransferem.
    A najlepiej
    caly mB z Multi.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2005-04-17 13:30:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > multitransferu (Multibank)? Bo jeszcze nic takiego nie widzialem,
    > a w srodku czesci transakcyjnej od dawna jest zakladka multitransfer.

    Allegro :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-17 13:40:11
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Testowanie troche trwa no i w ogole w Multi w centrali jest jak
    > jest po ostatnich reorganizacjach, wiec trzeba uzbroic sie w

    Akhem.
    Dobrze ze nie wiedzialem ze testowanie trwa - bo .. juz
    dwa razy korzystalem z MultiTransferu placac w Allegro.

    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny
    został zakodowany algorytmem rot13

  • 6. Data: 2005-04-17 13:50:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:
    > Akhem.
    > Dobrze ze nie wiedzialem ze testowanie trwa - bo .. juz
    > dwa razy korzystalem z MultiTransferu placac w Allegro.

    Taaa. To akurat przyklad tego "jest jak jest" ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-17 19:31:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote: