  • 11. Data: 2003-12-24 09:13:15
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Bogdan B. z adresu: <b...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Hołda

    > Nie wiadomo czy pytanie dotyczyło karty, było "czy jest tak jak w

    Wiadomo. Nie dotyczyło. Pytanie brzmiało: "czy przelewy miedzy wlasnymi
    rachunkami w VW Bank (miedzy kontem
    e-direct, a plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w
    mbanku) czy nie? jak to wyglada w VW?"

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 12. Data: 2003-12-24 09:21:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Wiadomo. Nie dotyczyło. Pytanie brzmiało: "czy przelewy miedzy wlasnymi
    > rachunkami w VW Bank (miedzy kontem
    > e-direct, a plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w
    > mbanku) czy nie? jak to wyglada w VW?"

    Ja muszę się przychylić do opinii Bogdana, że jest to bardzo istotna
    informacja w odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 13. Data: 2003-12-24 09:37:20
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Wojciech Nawara z adresu: <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Ja muszę się przychylić do opinii Bogdana, że jest to bardzo istotna
    > informacja w odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    Zaraz dojdę do wniosku, że jestem analfabetą funkcjonalnym i zatraciłem
    umiejętność czytania ze zrozumieniem. Najpierw Tomek zadaje pytanie (cytat
    wyżej), które wydaje mi się jednoznaczne, proste i zrozumiałe. Udzielam -
    musisz przyznać - równie zwięzłej odpowiedzi. Później Bogdan oponuje i
    stwierdza, że "Nie wiadomo czy pytanie dotyczyło karty...", co budzi mój
    wewnętrzny sprzeciw, bo sugeruje, że jednak tego prostego pytania nie
    zrozumiałem. Teraz, na dokładkę, Ty przychylasz się do opinii Bogdana,
    której Bogdan nigdzie nie wyraził. A może ja znów przeczytałem ale nie
    zrozumiałem?...
    Może niech Tomek rozstrzygnie, o co właściwie pytał. Jeżeli napisze, że
    pytał o aktualizację salda na karcie to od przyszłego roku rzucam pracę i
    zapisuję się, wraz z moim synkiem, do I klasy podstawówki.

  • 14. Data: 2003-12-24 09:43:50
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda

    > Zaraz dojdę do wniosku, że jestem analfabetą funkcjonalnym i zatraciłem
    > umiejętność czytania ze zrozumieniem. Najpierw Tomek zadaje pytanie (cytat
    > wyżej), które wydaje mi się jednoznaczne, proste i zrozumiałe.

    A ja myślę, że Tomek jest nowym użytkownikiem VWbanku, ma już konto w
    mBanku i chciał się nas zapytać o doświadczenia z użytkowania e-direct w
    porównaniu z eKontem.
    Dlatego napisałem co napisałem bo myślę że Tomkowi się ta wiedza przyda.
    Nie analizowałem jego pytania z punktu widzenia logiki formalnej, tylko
    użyteczności praktycznej.
    Życzę jemu i pozostałym uczestnikom dyskusji Wesołych Świąt i wysokiego salda -
    na każdym koncie ;-)

    Bogdan B.

  • 15. Data: 2003-12-24 10:04:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Zaraz dojdę do wniosku, że jestem analfabetą funkcjonalnym i zatraciłem
    > umiejętność czytania ze zrozumieniem. Najpierw Tomek zadaje pytanie (cytat

    Ależ na pytanie odpowiedziałeś jak najbardziej poprawnie.

    Tylko, że _wskazane_ byłoby, aby dodać tutaj info o tym, że saldo na karcie
    nie koniecznie jest równe saldu na rachunku. Co nie oznacza, że jeśli się
    tego nie dodało, to odpowiedź jest nieprawidłowa.

    > wyżej), które wydaje mi się jednoznaczne, proste i zrozumiałe. Udzielam -
    > musisz przyznać - równie zwięzłej odpowiedzi. Później Bogdan oponuje i

    Owszem, odpowiedź był zwięzła.
    Jednakże jest duża szansa, że pytający jest nieświadomy opóźnień w
    aktualizacji salda na karcie. I może myśleć, że skoro online, to będzie
    sobie przed zakupami przelewać z plus konta. I, za przeproszeniem, dupa. :-)

    > Może niech Tomek rozstrzygnie, o co właściwie pytał. Jeżeli napisze, że
    > pytał o aktualizację salda na karcie to od przyszłego roku rzucam pracę i
    > zapisuję się, wraz z moim synkiem, do I klasy podstawówki.

    Nie, on pytał o księgowanie. Ale _mógł_ też myśleć o saldzie na karcie.

  • 16. Data: 2003-12-24 13:37:28
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

> [...]
    > pytał o aktualizację salda na karcie to od przyszłego roku rzucam pracę i
    > zapisuję się, wraz z moim synkiem, do I klasy podstawówki.

    tomek (czyli ja) pytalem o przelewy miedzy rachunkami.
    w ogole nie myslalem o karcie ve.
    tak wiec.... Piotrze nie rzucaj pracy ! ;)

    pozdrawiam,
    tomek

  • 17. Data: 2003-12-24 13:41:55
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użyteczności praktycznej.
    > Życzę jemu i pozostałym uczestnikom dyskusji Wesołych Świąt i wysokiego

    witam,

    zgadza sie. jestem nowy w VW, a wczoraj stwierdzilem, ze (w koncu! po 2
    tyg.) otworzono mi pluskonto.
    mbank tu wygrywa, bo konto emax jest widoczne w czesci transakcyjnej zaraz
    po rozmowie z mlinka :)

    ad. "wysokiego salda" - zycze Ci, Bogdanie, tego samego :)
    a takze wszystkim Grupowiczom!

    tomek

  • 18. Data: 2003-12-27 11:25:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ależ na pytanie odpowiedziałeś jak najbardziej poprawnie.

    A skąd! Nie odpowiedział poprawnie, bo przelewy wewnętrzne w VW NIE chodzą
    online tak jak w mbanku ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-12-28 20:38:25
    Od: z...@p...onet.pl

    > Odpowiedź brzmi: zależy o której godzinie. Spróbuj zrobić taki przelew po
    > 20:00 w dni robocze oraz w weekend - powodzenia ;-)))

    Otóż "nie zależy o której godzinie" i nie zależy od dnia tygodnia w którym
    wykonujemy przelew :)
    Dziś, w niedzielę po południu, wykonaliśmy rodzinne testy przelewów między
    rachunkami własnymi klienta VWB i między kontami VWB różnych właścicieli. Oba
    testy wykazały on-line'owość procesu!!!
    Tak więc rację miał Piotr H. i infolinia :)

    Obawy Wojciecha N., http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=28219213 , dotyczące użytkowania karty
    podczas zakupów, po dokonaniu przed wyjściem z domu przelewu potrzebnej forsy
    na karciane konto (eDirect), okazują się, na szczęście, bezpodstawne QED :)

    ZASTRZEŻENIE:
    Testy wykonaliśmy za pom. kanału telefonicznego (IVR). Nie wiem jaki efekt
    byłby w przypadku wykonania np. w sobotę wieczorem przelewu lub zlecenia, z
    datą realizacji nazajutrz, tj. w niedzielę. Prawdopodobnie wykonanie i
    zaksięgowanie nastąpi w pierwszym dniu roboczym po niedzieli. W takim przypadku
    *częściową* rację miałaby Glenn :)

    Jednakże, po czorta posługiwać się w takich nagłych potrzebach netem (WWW),
    skoro można to zrobić IMO szybciej i wygodniej IVR'em ???

    --
    Wszystkim dyskutantom (w wątku) życzenia lepszego nowego roku!
    zd.

  • 20. Data: 2003-12-28 20:42:41
    Temat: ERRATA linku
    Od: z...@p...onet.pl