  • 1. Data: 2016-04-07 14:02:06
    Temat: VW likwiduje tokeny
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Zgodnie z zapowiedziami, VWbank od grudnia 2015 nie wydaje tokenów, ale
    stare miały działać tak długo, jak pozwoli data na odwrocie.

    Dzisiaj nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji i - całkowicie bez uprzedzenia -
    bez mobila po zalogowaniu można jedynie zmienić sposób dostępu na esemesowy
    albo się wylogować.

    Pani na infolinii sprawdziła nie wiadomo co i orzekła, że warunkowo - na 30
    dni - przywrócona zostanie możliwość korzystania z tokena, przeto
    szczęśliwie mam miesiąc, żeby skorzystać z dobrodziejstw postępu
    technicznego i stać się właścicielem komórki.

    O tym wszystkim piszę po to, żeby podobne mi dziwadła nie odchodziły od
    zmysłów, kiedy przyjdzie im chęć np. zlecić przelew.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 2. Data: 2016-04-07 14:19:12
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]

    >uprzedzenia -
    >bez mobila po zalogowaniu można jedynie zmienić sposób dostępu na

    No to wzieli z zaskoczenia :-)

    A jak ktos nie ma w danych banku nr komorki ? Wcale, albo stacjonarny
    wpisany ?
    Pytaja o nr na ktory slac SMS ?

    J.

  • 3. Data: 2016-04-07 14:51:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Apr 2016 14:19:12 +0200, J.F. napisał(a):

    > A jak ktos nie ma w danych banku nr komorki ? Wcale, albo stacjonarny
    > wpisany ?
    > Pytaja o nr na ktory slac SMS ?

    Jak masz komórkę, możesz od razu wpisać numer po zalogowaniu i po
    problemie.

    VW może nie ma czadowego interfejsu, ale zawsze grali fair z klientami i o
    zmianach trąbili z wyprzedzeniem. Mam nadzieję, że to jednorazowa wpadka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2016-04-08 01:34:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <r2t76kwgi1ne$.1n4waa5wx5vjx$.dlg@40tude.net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Zgodnie z zapowiedziami, VWbank od grudnia 2015 nie wydaje tokenów, ale
    > stare mia?y dzia?ać tak długo, jak pozwoli data na odwrocie.

    No, wlasne - u mnie mialo byc do konca lipca.

    > Dzisiaj nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji i - całkowicie bez uprzedzenia -
    > bez mobila po zalogowaniu można jedynie zmienić sposób dostępu na esemesowy
    > albo się wylogować.
    No, wlasnie, :-(

> [...]
    > szczęśliwie mam miesiąc, żeby skorzystać z dobrodziejstw postępu
    > technicznego i stać się właścicielem komórki.

    Dziwne.
    Mi nic takiego nie zaproponowali :-(
    Szkoda.
    --
    TA

  • 5. Data: 2016-04-08 10:56:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 08 Apr 2016 01:34:47 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Dziwne.
    > Mi nic takiego nie zaproponowali :-(

    Może za słabo się awanturowałeś.

    Coś - jak już pisałem - infolinka sprawdzała, co trwało ze dwie minuty, ale
    nie wiem jakie są kryteria łaski. W każdym razie dzisiaj się skutecznie
    zalogowałem, tzn. wróciła opcja "pomiń" na pierwszym ekranie i mogę
    normalnie działać, dopóki nie kupię jakiegoś złoma do odbierania esemesów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 6. Data: 2016-04-08 16:22:53
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-04-2016 o 10:56, Olin pisze:

> [...]
    > zalogowałem, tzn. wróciła opcja "pomiń" na pierwszym ekranie i mogę
    > normalnie działać, dopóki nie kupię jakiegoś złoma do odbierania esemesów.

    Z podejścia praktycznego pewnie wystarczy powiedzieć że nie ma się telefonu.
    Podejście formalne to poinformowanie banku że nie otrzymało się żadnego
    regulaminu ze zmianą warunków korzystania z konta.
    Wątpię żeby w pierwotnej umowie/regulaminie był zapis że do zawarcia
    umowy wymagane jest podanie nr telefonu.
    Bank nie ma prawa blokować Ci dostępu do środków tylko dlatego że mają
    takie widzimisię.
    Mogą oczywiście zmienić regulamin ale nie może się to stać z dnia na
    dzień - muszą o tym poinformować z wyprzedzeniem.

  • 7. Data: 2016-04-08 18:08:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup

    >Z podejścia praktycznego pewnie wystarczy powiedzieć że nie ma się
    >telefonu.

    Zartujesz. Bank sie zdecydowal na taka zmiane, i myslisz, ze mu brak
    telefonu bedzie przeszkadzal ?

    >Podejście formalne to poinformowanie banku że nie otrzymało się
    >żadnego regulaminu ze zmianą warunków korzystania z konta.

    No to wysla, i za 30 dni beda cie mieli w powazaniu :-)

    >Bank nie ma prawa blokować Ci dostępu do środków tylko dlatego że
    >mają takie widzimisię.

    Ma prawo zmienic umowe, a Ty w podanym terminie akceptujesz zmiany
    albo zamykasz konto :-)

    >Mogą oczywiście zmienić regulamin ale nie może się to stać z dnia na
    >dzień - muszą o tym poinformować z wyprzedzeniem.

    No to jak widac - przedluzyli na miesiac, przedluza moze i na drugi, w
    koncu im sie znudzi i poinformuja regulaminowo :-)

    Jeszcze jest wersja "nie ma pan telefonu, a to bardzo chetnie panu
    pomozemy zawrzec umowe abonamentowa" :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-04-08 18:20:20
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-04-2016 o 18:08, J.F. pisze:

    > No to jak widac - przedluzyli na miesiac, przedluza moze i na drugi, w
    > koncu im sie znudzi i poinformuja regulaminowo :-)

    Oczywiście cieszy fakt że potwierdziłeś na końcu to co napisałem. Na
    przyszłość zalecam jednak czytać całość wypowiedzi a nie pojedyncze
    zdania ;-)

  • 9. Data: 2016-04-08 18:39:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście cieszy fakt że potwierdziłeś na końcu to co napisałem. Na
    >przyszłość zalecam jednak czytać całość wypowiedzi a nie pojedyncze
    >zdania ;-)

    Tak czy inaczej - beda sms, niezaleznie od tego czy klienci beda
    protestowac, czy nie.
    No moze, jakby tak polowa zaprotestowala i konta zamknela ...

    J.

  • 10. Data: 2016-04-08 19:34:25
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-04-2016 o 18:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup

    > Tak czy inaczej - beda sms, niezaleznie od tego czy klienci beda
    > protestowac, czy nie.
    > No moze, jakby tak polowa zaprotestowala i konta zamknela ...

    To jest raczej nieuniknione, podejrzewam że koszt obsługi sms jest dużo
    mniejszy niż tokenów i bank zrobi wszystko żeby wdrożyć tańszą opcję.
    Jednak jak komuś zależy i ma odrobinę asertywności może odwlec zmianę na
    jakiś czas.