  • 1. Data: 2016-04-08 07:58:31
    Temat: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Od: m...@g...com

    Witam,
    w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
    "zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
    Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
    itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
    Wielka Brytania.
    Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
    apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
    zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
    Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
    Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
    100zł).

    CO ROBIĆ?

    POMOCY !

  • 2. Data: 2016-04-08 08:08:05
    Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
    > Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt

    1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
    2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
    tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
    wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.

  • 3. Data: 2016-04-08 10:58:17
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.

    Coś mi to śmierdzi - zwłaszcza anulowanie rezerwacji po przyjeciu
    zaliczki a bez wyraźnej rezygnacji zamawiającego.
    Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
    zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka

  • 4. Data: 2016-04-08 11:23:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 10:58, Waldek pisze:

> [...]
    > Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
    > zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka

    nie ma reguły, kilka razy wynajmowałem dom za granicą i przy rezerwacji
    20-30%, na 30 dni przed przyjazdem reszta, po zaksięgowaniu dostawałem
    papiery i kod do domu (czasem nawet właścicieli nie widziałem), ale też
    zawsze robiłem to przez biuro pośrednictwa

    --
    pozdrawiam
    RobertS