eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW likwiduje tokeny › Re: VW likwiduje tokeny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <r2t76kwgi1ne$.1n4waa5wx5vjx$.dlg@40tude.net>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ne8erl$1jq$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ne8erl$1jq$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: VW likwiduje tokeny
    Date: Fri, 8 Apr 2016 18:08:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5707d782$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.209.1
    X-Trace: 1460131714 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 83.7.209.1:52563
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621967
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ne8erl$1jq$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08-04-2016 o 10:56, Olin pisze:
    >> Coś - jak już pisałem - infolinka sprawdzała, co trwało ze dwie
    >> minuty, ale
    >> nie wiem jakie są kryteria łaski. W każdym razie dzisiaj się
    >> skutecznie
    >> zalogowałem, tzn. wróciła opcja "pomiń" na pierwszym ekranie i mogę
    >> normalnie działać, dopóki nie kupię jakiegoś złoma do odbierania
    >> esemesów.
    >
    >Z podejścia praktycznego pewnie wystarczy powiedzieć że nie ma się
    >telefonu.

    Zartujesz. Bank sie zdecydowal na taka zmiane, i myslisz, ze mu brak
    telefonu bedzie przeszkadzal ?

    >Podejście formalne to poinformowanie banku że nie otrzymało się
    >żadnego regulaminu ze zmianą warunków korzystania z konta.

    No to wysla, i za 30 dni beda cie mieli w powazaniu :-)

    >Bank nie ma prawa blokować Ci dostępu do środków tylko dlatego że
    >mają takie widzimisię.

    Ma prawo zmienic umowe, a Ty w podanym terminie akceptujesz zmiany
    albo zamykasz konto :-)

    >Mogą oczywiście zmienić regulamin ale nie może się to stać z dnia na
    >dzień - muszą o tym poinformować z wyprzedzeniem.

    No to jak widac - przedluzyli na miesiac, przedluza moze i na drugi, w
    koncu im sie znudzi i poinformuja regulaminowo :-)

    Jeszcze jest wersja "nie ma pan telefonu, a to bardzo chetnie panu
    pomozemy zawrzec umowe abonamentowa" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1