  • 1. Data: 2016-04-06 16:05:14
    Temat: oświadczenia FACTA - akcja jednorazowa czy cykliczna?
    Od: n...@p...pl

    aktualnie banki żądają takowych oświadczeń, okey
    napiszę że NIE mam nic wspólnego z USA

    czy to załatwia sprawę "do końca życia", czy też
    banki rok w rok będą żądać aktualizacji oświadczeń?

  • 2. Data: 2016-04-07 00:23:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Apr 2016 07:05:14 -0700 (PDT), n...@p...pl wrote:
    > aktualnie banki żądają takowych oświadczeń, okey
    > napiszę że NIE mam nic wspólnego z USA
    > czy to załatwia sprawę "do końca życia", czy też
    > banki rok w rok będą żądać aktualizacji oświadczeń?

    Z tekstu jaki wysyła pko bp wynika, że jednorazowa. Natomiast
    wyraźnie jednocześnie przypomina o obowiązku aktualizacji jeśli
    status się zmieni.

    --
    Marek