  • 21. Data: 2016-04-09 23:27:53
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    klaus <k...@p...onet.pl> writes:

    > Takim sposobem to możemy dojść do tego że problemem są same tokeny.
    > Jakby ich nie nie było to nie byłoby problemu ;)

    Ależ tak - być może właśnie do takiego wniosku doszli. To wcale nie jest
    absurd, mimo że może tak wyglądać.

    > Piszesz że nie miałeś nigdy styczności z tematem

    Nie napisałem niczego takiego.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 22. Data: 2016-04-11 07:51:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-04-08, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    [...]

    > zalogowałem, tzn. wróciła opcja "pomiń" na pierwszym ekranie i mogę
    > normalnie działać, dopóki nie kupię jakiegoś złoma do odbierania esemesów.

    A tak btw.

    w lombardzie nieopodal widziałem smartfony po 300, stare aparaty
    po jakieś 50-60 zł. Tu: https://virginmobile.pl/oferta/freemium
    karta SIM kosztuje 5 zł / rok.

    Serio wyceniasz swój czas i spokój na mniej niż ww. kwota i wolisz
    się na infoliniach awanturować i rozpisywać się na taki temat? :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2016-04-11 10:23:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > Tokeny:

    >Bankowi może taniej sprzedawać, ze względu na duży hurt.

    To i bank moze taniej klientowi opchnac.

    >Ale chyba tu
    >chodziło o likwidacje przed terminem, a nie o brak wznawiania.

    Tak czy inaczej - koszty sa co chwila.

    J.

  • 24. Data: 2016-04-11 13:03:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 9 Apr 2016 12:03:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > No to jeszcze jedna mozliwosc
    > -zabrac prawie wszystkie pieniadze,

    Ale właściwie dokąd? W Inteligo są jeszcze zdrapki, ale nie ma co się
    zapierać przed galopującym postępem technologicznym; ja się poddaję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 25. Data: 2016-04-11 13:05:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Apr 2016 07:51:45 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > w lombardzie nieopodal widziałem smartfony po 300, stare aparaty
    > po jakieś 50-60 zł. Tu: https://virginmobile.pl/oferta/freemium
    > karta SIM kosztuje 5 zł / rok.

    Jest nawet lepiej. Można kupić nówkę za 35 zł:
    http://www.ceneo.pl/43365123

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 26. Data: 2016-04-11 13:08:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Ale właściwie dokąd? W Inteligo są jeszcze zdrapki, ale nie ma co się
    >zapierać przed galopującym postępem technologicznym; ja się poddaję.

    Nie wazne dokad - wazne, aby bank nauczyc szanowac klienta :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-04-11 13:10:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Apr 2016 13:08:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wazne dokad - wazne, aby bank nauczyc szanowac klienta :-)

    Skorzystałbym ze skarpety, ale jestem bardzo przywiązany do onuc.

  • 28. Data: 2016-04-14 21:32:24
    Od: W P <...@...pl>

    W dniu 2016-04-07 o 14:02, Olin pisze:
    > Zgodnie z zapowiedziami, VWbank od grudnia 2015 nie wydaje tokenów, ale
    > stare miały działać tak długo, jak pozwoli data na odwrocie.
    >
    > Dzisiaj nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji i - całkowicie bez uprzedzenia -
    > bez mobila po zalogowaniu można jedynie zmienić sposób dostępu na esemesowy
    > albo się wylogować.

    Dziwne. U mnie cały czas token działa. Może zmieniłeś formę
    zabezpieczenia z tokena na SMS?Opcja ta pojawia się jako pierwszy ekran
    po zalogowaniu i łatwo się jest pomylić...
    WP

    ---
    Avast.

  • 29. Data: 2016-04-15 09:20:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2016 21:32:24 +0200, W P napisał(a):

    > Dziwne. U mnie cały czas token działa. Może zmieniłeś formę
    > zabezpieczenia z tokena na SMS?Opcja ta pojawia się jako pierwszy ekran
    > po zalogowaniu i łatwo się jest pomylić...

    Jeśli się pomylisz, jesteś proszony podanie numeru mobila i nowe hasło, a
    to już trudno przeoczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

    http://picasaweb.google.com/gtracz64