  • 1. Data: 2016-04-06 18:33:09
    Temat: Ewakuacja.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czy ewakuacja przed 7 kwietnia już dokonana? Czy może mało kto już tam
    trzyma kasiorę.

    Ahaaaaa.... chodzi o Optimę.

  • 2. Data: 2016-04-06 19:11:59
    Temat: Re: Ewakuacja.
    Od: g...@g...com

    Tak dziś ucieklem z 2 kont

  • 3. Data: 2016-04-06 19:43:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 Apr 2016 10:11:59 -0700 (PDT), g...@g...com wrote:

    >Tak dziś ucieklem z 2 kont
    Moze sie okazac za pozno. Juz raz badali stan na 7 dni wstecz :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2016-04-06 21:23:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu środa, 6 kwietnia 2016 18:33:17 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
    > Czy ewakuacja przed 7 kwietnia już dokonana? Czy może mało kto już tam
    > trzyma kasiorę.
    >
    > Ahaaaaa.... chodzi o Optimę.

    Wyjaśnij proszę, w czym rzecz?
    Też mam tam konto, ale dotąd nie zagłębiałem się w szczegóły.
    --
    Akarm

  • 5. Data: 2016-04-06 22:53:16
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-04-06 o 21:33, marek pisze:

    > Jak beda badali na 7 dni wstecz to wycofana kasa pojdzie gdzie
    > indziej. Wtedy nie zarobia wcale... no tacy podli klienci....
    > :(

    Też czekam co świnka zaoferuje ;)
    - akurat mi się kończą loki w NEO,
    a przy zrywaniu odnowienia na 0,8 (LOL) łaskawie oferują aaaż 2,4

    Póki co "bez warunków" to chyba najlepszy IB - 2,65/5m

    Pozdro

  • 6. Data: 2016-04-08 16:07:31
    Od: m...@o...pl

    W dniu środa, 6 kwietnia 2016 19:12:00 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Tak dziś ucieklem z 2 kont

    Jeśli dziś to za późno. Należało to zrobić do 5-ego. Dają 2,6%

    https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0020
    /2747/Tabela_oprocentowania.pdf

  • 7. Data: 2016-04-08 16:35:12
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 16:07:33 UTC+2 użytkownik m...@o...pl napisał:

    > Jeśli dziś to za późno. Należało to zrobić do 5-ego. Dają 2,6%

    Czy tzn., że jeśli dziś przelałem kasę z optimy na inne konto i w poniedziałek
    przeleję ją z powrotem do optimy, to nie bedzie ona oprocentowana na 2.6%?

  • 8. Data: 2016-04-08 17:12:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

  • 9. Data: 2016-04-08 19:09:48
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 17:12:36 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    przeleję ją z powrotem do optimy, to nie bedzie ona oprocentowana na 2.6%?

    > :(

    No, ale przecież to będą "nowe" pieniądze...

  • 10. Data: 2016-04-08 20:01:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No, ale przecież to będą "nowe" pieniądze...

    Dla kogo nowe dla tego nowe.
    P.G.