  • 1. Data: 2004-05-07 20:22:10
    Temat: BePeHahahaha, o moj ty smutku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Te balwany nawet maila normalnie nie potrafia wyslac. Mam uruchomione
    powiadamianie o saldzie rachunku. Maile powinny przychodzic codziennie.
    I z regyly przychodza. I to tak jakos w okolicach 10.

    Z reguly. Wczoraj nie przyszedl w ogole. A dzisiaj o 18:45

    To jakis koszmar. Nie potrafia nic porzadnie zrobic.

    Bartek

  • 2. Data: 2004-05-07 21:46:53
    Temat: Re: BePeHahahaha, o moj ty smutku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 07 May 2004 22:22:10 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    >
    >Z reguly. Wczoraj nie przyszedl w ogole. A dzisiaj o 18:45
    >
    >To jakis koszmar. Nie potrafia nic porzadnie zrobic.

    Bartolku, do jasnej cholery. Zamknij żesz to konto wreszcie. Przy
    całej mojej sympatii - stajesz się nudny.

    Pozdruffka
    G.

  • 3. Data: 2004-05-07 22:34:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Bartolku, do jasnej cholery. Zamknij żesz to konto wreszcie. Przy
    > całej mojej sympatii - stajesz się nudny.

    To ten bank tak mnie nastraja. :-(

    Bartol

  • 4. Data: 2004-05-07 23:06:29
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak:

    > Bartolku, do jasnej cholery. Zamknij żesz to konto wreszcie. Przy
    > całej mojej sympatii - stajesz się nudny.

    jak każdy - Bartek ma swój wiatrak
    ;-)
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2004-05-09 11:16:34