  • 1. Data: 2002-10-07 15:02:22
    Temat: Uwaga na zlecenia stale w BZWBK !!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Mam zlecenie stale w BZ-WBK (dawny WBK) - realizowane 5 każdego miesiąca, a
    jeśli to sobota lub niedziela to PRZED tą datą (wyraźnie zaznaczone w
    umowie).

    Mój oddział przeszedł na nowy system ICBS i ma umowę w nosie - forsę system
    zdjął mi z rachunku w sobotę 5 X i oczywiście nigdzie jej nie wysłał.
    W drogę wysłali dziś - odsetki za parę dni oczywiście szlag trafił.

    Na moją reklamację z piątku dostałem e-maila z odpowiedzią:
    "Uprzejmie informuję, że system usług bankowości elektronicznej Banku
    Zachodniego WBK SA nie obsługuje zleceń stałych. Uprzejmie proszę o kontakt
    z oddziałem prowadzącym rachunek w celu uzyskania szczegółowych informacji
    na temat poruszonej kwestii"

    W oddziale twierdzą, że o takiej właściwości nowego systemu (wysylanie
    przelewow dokladnie w dniu zlecenia stalego) zawiadamiali klientów - CZY
    KTOŚ Z WAS O TYM SŁYSZAŁ? Ja nie przypominam sobie takiej informacji !!!
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-10-07 15:21:22
    Temat: Re: Uwaga na zlecenia stale w BZWBK !!!
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad wrote:

> [...]
    > przelewow dokladnie w dniu zlecenia stalego) zawiadamiali klientów -
    > CZY KTOŚ Z WAS O TYM SŁYSZAŁ? Ja nie przypominam sobie takiej

    Oczywiscie, ze nie było żadnej informacji.
    Ze swej strony mogę Ci powiedzieć, że od kiedy mój oddział przeszedł na
    ICBS, to zaczęły się pojawiać bardzo dziwne rzeczy w historii w związku z
    moimi zleceniami stałymi (o zmiennej wysokości), których miałem dwa: telefon
    TPSA i prąd+gaz EPSA (co 2 mies.). Mianowicie miesiąc w miesiąc było coś
    błędnie wklepane: np. o 10 dni za wcześnie, albo kwota z zeszłego miesiąca
    powtórzona zamiast aktualnej, po czym ręczna anulacja przelewu (uznanie), no
    i potem już właściwy przelew.
    Zupełnie jakby zatrudnili pijanego zająca do ręcznego klepania tych zleceń.
    To oraz kolejna podwyżka skłoniła mnie do rezygnacji z BZWBK - zamknąłem
    konto, przedtem likwidując zlecenia stałe. Polecam :)

  • 3. Data: 2002-10-07 15:26:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To oraz kolejna podwyżka skłoniła mnie do rezygnacji z BZWBK - zamknąłem
    > konto, przedtem likwidując zlecenia stałe. Polecam :)

    A ja polecialem wypelnic kupon konursowy (poprzendio wygralem plecaczek :) -
    ultoki nie bylo 0- ale mila pani powiedziala, ze jak beda mieli MasterCarda
    to mi dadza - nawet prestizowego jak bedzie ;)

  • 4. Data: 2002-10-07 15:41:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

> [...]

    > pijanego zająca do ręcznego klepania tych zleceń.
    > To oraz kolejna podwyżka skłoniła mnie do rezygnacji z BZWBK

    tez to chyba zrobie, bo do dalszego uzywania KK VC prowadzenie tam rachunku
    nie jest konieczne ;-)
    a zlecenia stale ze zmienna kwota mam w pkobp za darmo (3zl/mies za
    prowadzenie)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-09 18:12:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    rachunku
    > nie jest konieczne ;-)
    > a zlecenia stale ze zmienna kwota mam w pkobp za darmo (3zl/mies za

    Ze zmienna kwota i data? Tzn. rachunki ida do banku i Ciebie nic wiecej
    nie interesuje?
    Tak mam w Pekao S.A., ale tam kosztuje to 8PLN/m-c, choc dziala b.
    dobrze.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 6. Data: 2002-10-10 09:41:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"

    > Ze zmienna kwota i data? Tzn. rachunki ida do banku i Ciebie nic wiecej
    > nie interesuje?
    > Tak mam w Pekao S.A., ale tam kosztuje to 8PLN/m-c, choc dziala b.
    > dobrze.

    dokladnie takie - STOEN, wodociagi i gazownia nie umieja jeszcze wystawiac
    PZ wiec wysylaja rachunki do pkobp a tam panie wklepuja je z odpowiednia
    datą. przelewy darmowe, place tylko za prowadzenie r-ku 3zl/mies.
    *** blad ***
    ostatnio darmowa VE mi dali a wcale jej nie chcialem (darmowa jest tylko
    pierwsza)

  • 7. Data: 2002-10-12 10:00:32
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    odpowiednia
    > datą. przelewy darmowe, place tylko za prowadzenie r-ku 3zl/mies.

    A jak z funkcjonalnoscia? Nie spozniaja sie? Przelewaja dobre kwoty i w
    ostatni mozliwy dzien?

    A samo konto w PKO BP SA? Jak je oceniasz (najlepiej w porownaniu do
    Pekao SA)?
    Jakies wieksze wady?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 8. Data: 2002-10-14 11:24:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
> [...]
    > ostatni mozliwy dzien?
    >
    > A samo konto w PKO BP SA? Jak je oceniasz (najlepiej w porownaniu do

    przelewają prawidlowo, zreszta byl to moj pierwszy bank juz ponad 25 lat
    temu ;-) i teraz tylko dla tych zlecen stalych do niego wrocilem. Uwazam ze
    za 3 zl/mies warto im to zlecic
    Tylko ja sobie zrobilem rachunek umiejscowiony i nie zeby kazdy do niego
    mial dostep w calej Polsce a rozwoj rachunkow bankowych idzie w tą stronę -
    już mnie namawiali żebym coś podpisywał a ja twardo nie chcę ;-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-10-16 17:21:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    lat
    > temu ;-) i teraz tylko dla tych zlecen stalych do niego wrocilem.

    Dziekuje za informacje. Moze ja tez przeniose sie do PKOBP. Tez glownie
    dla zlecen stalych. Chociaz do odzialu i bankomatu rowniez mam blizej. A
    propos - bankomaty zwykle dzialaja? Bo na grupie sa chyba jednymi z
    czesciej niedzialajacych...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 10. Data: 2002-10-17 07:56:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
> [...]
    > dla zlecen stalych. Chociaz do odzialu i bankomatu rowniez mam blizej. A
    > propos - bankomaty zwykle dzialaja? Bo na grupie sa chyba jednymi z

    po co sie zaraz przenosic - otwierasz rachunek i przenosisz zlecenia
    zwiazane z papierkami a zasilasz rachunek przelewami z innego banku
    Bankomatow maja przynajmniej duzo ;-)
    *** blad ***