  • 1. Data: 2002-10-07 14:57:17
    Temat: PeKaO S.A. - własne siły Task Force
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    wiecie że w PeKaO S.A. mają własny oddział Task Force

  • 2. Data: 2002-10-07 15:04:10
    Temat: Re: PeKaO S.A. - własne siły Task Force
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wiecie że w PeKaO S.A. mają własny oddział Task Force

    A nei wydzielili ich do jakiejs spolki zewnetrznej, zeby nie brudzic
    bilansu?

  • 3. Data: 2002-10-07 15:32:31
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > A nei wydzielili ich do jakiejs spolki zewnetrznej, zeby nie brudzic
    > bilansu?

    wygląda na to że nie,
    (dostałem właśnie omyłkowego maila z zakresem obowiązków takiego
    TaskForcewicza :-) )

  • 4. Data: 2002-10-07 15:47:59
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@u...pko.pl> napisał w wiadomości

    > wygląda na to że nie,
    > (dostałem właśnie omyłkowego maila z zakresem obowiązków takiego
    > TaskForcewicza :-) )

    to podeslij na priva :-)
    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-07 16:33:00
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Paweł" <b...@u...pko.pl> wrote
    [in news:ans7dq$rli$1@news.tpi.pl]:

    > wiecie że w PeKaO S.A. mają własny oddział Task Force

    ... co to t.f.?

    Szy.

  • 6. Data: 2002-10-07 19:44:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > ... co to t.f.?

    Grupa sympatycznych panów do przypominania zapominalskim klientom o umowie
    na spłacanie rat ?:-))

  • 7. Data: 2002-10-08 17:02:05
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    > Grupa sympatycznych panów do przypominania zapominalskim klientom o umowie
    > na spłacanie rat ?:-))

    Aaaaa czyli cos w stylu Delta Foce :P

    Pozdrawiam
    Dan