  • 1. Data: 2002-10-07 14:52:15
    Temat: wiwat Pekao SA - oprocentowanie
    Od: <b...@p...pl>

    wlasnie dzisiaj dostalem wyciag z informacja o kolejnej
    obnizce oprtocentowania - z 1,5% na 1%...
    bank jest genialny-juz bym wolal 0% i 0zl oplat

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 2. Data: 2002-10-07 15:56:46
    Temat: Re: wiwat Pekao SA - oprocentowanie
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > wlasnie dzisiaj dostalem wyciag z informacja o kolejnej
    > obnizce oprtocentowania - z 1,5% na 1%...
    > bank jest genialny-juz bym wolal 0% i 0zl oplat

    Całkiem możliwe, że po kolejnej obniżce stóp pierwszy postulat
    zostanie spełniony skoro schodzą w takim tempie.
    W drugi to raczej wątpię.

    Pix

  • 3. Data: 2002-10-07 15:56:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a kredyt w RORze nadal 19,75% ?

  • 4. Data: 2002-10-07 16:50:26
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    <b...@p...pl> wrote in message news:ans72v$gki$2@julia.coi.pw.edu.pl...
    > wlasnie dzisiaj dostalem wyciag z informacja o kolejnej
    > obnizce oprtocentowania - z 1,5% na 1%...
    > bank jest genialny-juz bym wolal 0% i 0zl oplat

    obys nie zostal prorokiem - pewnie 0% bedzie juz niedlugo, ale oplaty pojda
    w gore - w koncu czyms trzeba bedzie kompensowac ew. obnizki stop
    procentowych :)

    -adrian

  • 5. Data: 2002-10-07 19:14:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > a kredyt w RORze nadal 19,75% ?

    Tego mozemy byc pewni :D

    Kurde, pekao jednak zdeklasowalo citka :(( Citi: ROR 1,1%, linia 19,99%
    Troche fajnie wyglada przy tym np. aquarius ROR 4,05%, linia 12,5% ;-))))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2002-10-08 06:46:18
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-10-07 16:52, Użytkownik b...@p...pl napisał:
    > wlasnie dzisiaj dostalem wyciag z informacja o kolejnej
    > obnizce oprtocentowania - z 1,5% na 1%...
    > bank jest genialny-juz bym wolal 0% i 0zl oplat

    A co powiesz na BZ WBK ? We wrześniu podwyżka opłaty za prowadzenie
    konta z 3 na 5 PLN, a w październiku obniżpa oprocentowania ROR z 1 na
    0,5 %...

    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 7. Data: 2002-10-08 08:09:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > a kredyt w RORze nadal 19,75% ?

    Nie, 23%

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-10-08 10:55:49
    Od: <b...@p...pl>

    b2d2 <m...@o...gratka.pl> wrote:

    > Co zanczy 0 proc. op?at??!!! To bank czy pomoc spo?eczna, op?aty wzrosn?, bo
    > oprocentowanie spad?o.

    hmm, jakie oprocentowanie spadlo?! lokat i ror'ow owszem spadlo,
    natomiast kredytow cos nie bardzo, wiec dalej ladnie zarabiaja!

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 9. Data: 2002-10-08 11:51:54
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    >-juz bym wolal 0% i 0zl oplat

    Co zanczy 0 proc. opłat??!!! To bank czy pomoc społeczna, opłaty wzrosną, bo
    oprocentowanie spadło.

    Pinio
    --
    "Jakbym chciał pół dnia spędzać w banku, to został bym kasjerem"

  • 10. Data: 2002-10-08 12:42:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie, 23%

    Zartujesz? :)