  • 1. Data: 2002-10-07 13:53:24
    Temat: konto dla malej firmy
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Witam

    W ktorych bankach "internetowych" oprocz mBanku mozna zalozyc konto dla
    firmy?

    Pozdrawiam
    Anetta

  • 2. Data: 2002-10-07 14:00:39
    Temat: Re: konto dla malej firmy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W ktorych bankach "internetowych" oprocz mBanku mozna zalozyc konto dla
    > firmy?

    VW Bank, Inteligo

  • 3. Data: 2002-10-07 14:02:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > VW Bank, Inteligo

    mozna i w innych bankach z dostepem internetowym, ale jesli scisle trzymac
    sie pytania to juz koniec odpowiedzi -wiecej czysto internetowych bankow nie
    ma ;-)

    Jak mBank polaczy sie z bankiem czestochowa to wypadnie z grona
    "internetowych" ???
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-07 14:05:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 07, 2002 at 04:02:23PM +0200, blad wrote:

    > Jak mBank polaczy sie z bankiem czestochowa to wypadnie z grona
    > "internetowych" ???

    Tia, bo niby inteligo w objeciach pkobp bedzie bardziej internetowy? ;)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-10-07 14:10:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad wrote:

    > mozna i w innych bankach z dostepem internetowym, ale jesli scisle
    > trzymac sie pytania to juz koniec odpowiedzi -wiecej czysto
    > internetowych bankow nie ma ;-)

    Oj, VW Bank ma chyba jedną placówkę.

    (Inteligo to też nie wiadomo jak to będzie niedługo po ostatnim przejęciu.)

  • 6. Data: 2002-10-07 14:23:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > Tia, bo niby inteligo w objeciach pkobp bedzie bardziej internetowy? ;)

    wyglada na to ze bankow internetowych mamy coraz mniej ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-10-07 14:36:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Inteligo to też nie wiadomo jak to będzie niedługo po >ostatnim przejęciu.

    Chcialbym poinformawac Was, ze BRE WCHLANIA BCz, wiec ja nie wiem o czym
    piszecie :)

    http://beta.prnews.pl/html/display?article=826

    A co za tym idzie - pozostanie dalej bankiem wirtualnym :)

  • 8. Data: 2002-10-07 19:41:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jak mBank polaczy sie z bankiem czestochowa to wypadnie z grona
    > "internetowych" ???
    > *** blad ***

    mB sie nie polaczy ;D
    Teraz BCz laczy sie z BRE.

  • 9. Data: 2002-10-10 07:49:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > W ktorych bankach "internetowych" oprocz mBanku mozna zalozyc konto dla
    > firmy?

    A co masz na mysli piszac "mała"?
    AFAIR to konto w mbanku zalezy od formy wlasnosci, a nie wielkosci firmy.

    Karol