  • 1. Data: 2002-10-07 12:33:04
    Temat: AMEX - ile punktow akceptuje i jakie bonusy
    Od: o...@p...onet.pl

    Witam!

    1. Czy akceptacja AMEXow jest na rozsadnym poziomie? (oczywiscie bedzie to
    odpowiedz subiektywna dlatego prosze o informacje jak Ty to odbierasz).

    2. Jakie bonusy oferuje AMEX dla polskich uzytkownikow? W szczegolnosci
    interesuje mnie oferta Millenium

  • 2. Data: 2002-10-07 13:08:34
    Temat: Re: AMEX - ile punktow akceptuje i jakie bonusy
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > 1. Czy akceptacja AMEXow jest na rozsadnym poziomie? (oczywiscie bedzie to
    > odpowiedz subiektywna dlatego prosze o informacje jak Ty to odbierasz).

    Przejdz sie do Millenium - wydrukuja Ci spis punktow akceptujacych te
    karty w miescie jakie bedziesz chcial...

    > 2. Jakie bonusy oferuje AMEX dla polskich uzytkownikow? W szczegolnosci
    > interesuje mnie oferta Millenium

    Przejdz sie do Millenium - wydrukuja Ci spis i warunki wszystkich bonusow.
    IMHO karta warta wydatku mimo znacznie slabszej od Visy/MC akceptacji.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-10-07 15:19:48
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedz subiektywna dlatego prosze o informacje jak Ty to odbierasz).
    >
    > 2. Jakie bonusy oferuje AMEX dla polskich uzytkownikow? W szczegolnosci

    Proponuje przeczytac archiwum grupy - na szczescie nie bedziesz mial duzo -
    o AmExie bylo niewiele watkow.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-10-07 21:29:46
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl>

    On 7 Oct 2002 14:33:04 +0200, o...@p...onet.pl wrote:

    >1. Czy akceptacja AMEXow jest na rozsadnym poziomie? (oczywiscie bedzie to
    >odpowiedz subiektywna dlatego prosze o informacje jak Ty to odbierasz).

    Z ubolewaniem stwierdzam, że nie jest. Co gorsza (i dla mnie zupełnie
    niezrozumiałe i oburzające) niektóre punkty wycofują się z akceptacji
    AmEx!!! Z drugiej strony jednak, AmExy zdają się być najbardziej
    niezawodne. Do ok. 150 PLN prawie zawsze przechodzą bez autoryzacji.

    >2. Jakie bonusy oferuje AMEX dla polskich uzytkownikow? W szczegolnosci
    >interesuje mnie oferta Millenium

    Z polskich banków to chyba tylko Millennium wydaje AmExy (poprawcie
    mnie, jesli się mylę). Tutaj oferta ciekawa jest dla osób
    wyjeżdżających za granicę. Car assistance, ubezpieczenie kosztów
    leczenia za granicą, ubezpieczenie zakupów. Oprócz tego jakieś
    niewielkie zniżki w różnych programach, np. Medicover.

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac

  • 5. Data: 2002-10-08 14:47:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:n...@4...com..
    .

> [...]
    > AmEx!!! Z drugiej strony jednak, AmExy zdają się być najbardziej
    > niezawodne. Do ok. 150 PLN prawie zawsze przechodzą bez autoryzacji.

    Czyli tak samo (bez autoryzacji) jak np. VC Millennium
    A akceptacje ma na lepszym poziomie

> [...]
    > leczenia za granicą, ubezpieczenie zakupów. Oprócz tego jakieś
    > niewielkie zniżki w różnych programach, np. Medicover.

    Oferta bonusow itp. gadzeow jak dla VC Millennium.
    Tylko Amex drozszy od VC.
    Poprawcie mnie, jesli sie myle...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-10-08 15:18:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Czyli tak samo (bez autoryzacji) jak np. VC Millennium
    > A akceptacje ma na lepszym poziomie

    Nie zgodze sie z tym - na Shellu VC masz juz autorzowana od ok 20 PLN, AmEx
    przejdzie bez autoryzacji nawet przy 100 PLN

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-10-08 16:57:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zgodze sie z tym - na Shellu VC masz juz autorzowana od ok 20 PLN,
    AmEx
    > przejdzie bez autoryzacji nawet przy 100 PLN

    Inny aklajer? ;) AFAIR autoryzacja Amexow zajmuje sie Amex Polska.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-10-08 17:05:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Inny aklajer? ;) AFAIR autoryzacja Amexow zajmuje sie Amex Polska.

    Rozne FL? ;D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-10-08 17:15:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rozne FL? ;D

    Wlasnie. Rozni aklajerzy rozne ft's...

    Maciej

  • 10. Data: 2002-10-08 17:19:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie. Rozni aklajerzy rozne ft's...

    Co nie zmienia faktu ze ten sam merchant ;-D

    --
    JaKI