  • 11. Data: 2002-10-17 12:43:13
    Temat: Re: Uwaga na zlecenia stale w BZWBK !!!
    Od: t...@p...onet.pl

    > ... (...) ale mila pani powiedziala, ze jak beda mieli MasterCarda
    > to mi dadza - nawet prestizowego jak bedzie ;)

    moze nie byc - zeby pani byla nie wiem jak mila ); zaczeli likwidowac MC
    praktycznie od wrzesnia; teoretycznie jeszcze w ofercie jest, ale nie sa
    odnawiane stare, a nowych prawdopodobnie nie beda wydawac w ogole od stycznia -
    informacje przekazane bylemu pracownikowi od obecnych pracownikow...

    gp

  • 12. Data: 2002-10-19 12:42:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > po co sie zaraz przenosic - otwierasz rachunek i przenosisz zlecenia

    Jak to po co? A po co mam placic 8PLN/m-c w PekaoSA jesli to samo mam w
    PKOBP za 3PLN?m-c?

    > zwiazane z papierkami a zasilasz rachunek przelewami z innego banku
    > Bankomatow maja przynajmniej duzo ;-)

    I dobrze, ale ponoc czesto sa awarie?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret