  • 1. Data: 2002-10-07 13:23:22
    Temat: TelePekao24, zadluzenie, strata pracy
    Od: "Haddar" <h...@n...interia.pl>

    Witam,

    Stracilem prace przed wakaciami. Teraz jestem na zasilku. Mam dopuszczalne
    zadluzenie na koncie na pare ladnych tysiecy. Do tych paru miesiecy stan
    konta jest ujemny choc saldo dodatnie. Teraz przez nieuwage 2 razy w
    przeciagu miesiaca stalo sie tak ze moje zadluzenie przekroczylo
    dopuszczalne. Dostalem wiec takie upomnienie:

    W związku z powyższym wzywamy Pana do spłaty zaległego zadłużenia
    iprzesłania do CBE w Łodzi zaświadczenia o zatrudnieniu i wysokości dochodów
    za ostatnie 3 miesiące , w ciągu 14 dni od dnia otrzymania
    niniejszegoupomnienia.
    Brak spłaty lub niedostarczenie w terminie powyższych dokumentów
    będziestanowiło podstawę do wypowiedzenia umowy o pożyczkę w Eurokoncie www
    orazumowy rachunku rachunku Eurokonto www.

    Zadluzenie splacilem... Ale co z tym przyslaniem zaswiadczenia i wyskokosci
    dochodow. Nie moge tego zrobic bo nie pracowalem przez ostatnie 3
    miesiace... Mam zamiar opisac im moja prawdziwa sytuacjie, zobowiazac sie do
    placenia odsetek od tego debetu i takie tam... Pracuje w branzy
    informatycznej i jak mnie przycisnie to znajde prace... pytanie tylko za
    ile...

    Co moga zrobic w takiej sytuacji? Przyznam ze grozba 1-razowej splaty
    zadluzenia przyprawia mnie w tej chwili o palpitacje...

    Pozdrawiam,

    Hadaar

  • 2. Data: 2002-10-07 13:34:44
    Temat: Re: TelePekao24, zadluzenie, strata pracy
    Od: jarekg <h...@p...onet.pl>

    mialem podobnie - z wyjatkiem zwolnienia - zdarzylo mi sie dwa razy
    przekroczyc limit rozszezonego debetu no i tuz przed wygasnieciem umowy
    dostalem pisemko ze nie nastapi przedluzenie umowy i prosza o
    natychmiastowa splate calego zadluzenia (debetu),
    zadzwonielem do dzialu kredytow no i dowiedzialem sie za moga pojsc mi na
    reke i rozloza splate na kilka rat, podobno calkiem czesto na cos takiego
    ida.

    splacilem w dwa miesiace i mam to z glowy

    pozdr
    jarekg

  • 3. Data: 2002-10-08 18:25:40
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    jarekg wrote:

> [...]
    > ida.
    >
    > splacilem w dwa miesiace i mam to z glowy

    Ja po tym jak im się udało pozwolic na przekroczenie limitu na koncie
    w skutek zapłacenia onlinowym Maestro (chyba nie do konca online'owym
    skoro pozwoliło zejsc poniżej 0 dostepnych
    środków na koncie) i niezbyt miłym telefonie z banku zadeklarowałem,
    że w spłace wszystko w ciągu tygodnia bo i tak likwiduje konto.
    (jaka sie pani po drugiej stronie miodna od razu zrobiła, jak usłyszała
    likwidacja rachunków i kart :-D )
    Teraz jestem szczęśliwym nieposiadaczem konta w żubro-banku,
    potwierdzenie rowiązania umowy trzymam i czekam aż mi coś przyślą ;-)
    POzdr

    Ra-Ash

    P.S. Miałem ubaw jak czytałem wyniki finansowe Pekao podpisane
    przez biegłych ksiegowych z świętej pamięci Artur Andersen :-D.
    Następny Enron ;-) ??
    Rozumiem, że wywieszać chłopaki muszą, ale podpisy mogliby jakims
    markerem potraktowac .. chociaż chyba też nie mogą.