  • 1. Data: 2002-12-23 17:28:14
    Temat: Towarzystwo Finansowo Inwestycyjne-co o tym sądzicie?????
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Potrzebowalem pilnie szybko i bez wiekszych trudnosci kredytu w
    wysokosci 20000 na zakup samochodu. Mam stala prace, 3000 brutto lecz
    mam nie uregulowany stosunek do sluzby wojskowej, czyli chyba na
    "normalny" kredyt liczyc niemoge. Znalazlem w prasie ogloszenie
    Towarzystwa Finansowo Inwestycyjnego " Raty dla kazdego Polaka", hmmm
    warunki super, niskie oprocentowanie, minimum formalnosci. Musialem
    wplacic 1500 zl na poczatek, zostalem przydzielony do jakiejs grupy,
    bylo losowanie osob ktorym przyznane zostana srodki finansowe, ja
    oczywiscie wylosowany nie zostalem. Do tego mam juz placic raty by
    brac udzial w tych losowaniach. Dopiero usiadlem dokladnie
    przeczytalem umowe i chyba sie wladowalem w jakis system argentynski.
    Posluchajcie czy ktos z tego kase juz dostal, co sadzicie o tych
    systemach, jaka jet szansa wyrwac od nich te pieniadze, a moze lepiej
    sie wycofac ( szkoda ze 1500 zl przepada) :(((. Prosze Was o wnioski,
    uwagi osob ktore mialy z czyms podobnym doczynienia. Ah i jeszcze
    jedno - czy istanieje u nas jakis bank, ktory udzieli mi takiego
    kredytu jesli nie mam odrobionego wojska? Bardzo prosze Was o pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-24 16:26:01
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    --
    Uzytkownik "Fux" <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > systemach, jaka jet szansa wyrwac od nich te pieniadze, a moze lepiej
    > sie wycofac ( szkoda ze 1500 zl przepada) :(((.

    Lepiej sie wycofaj poki straciles tylko 1500 PLN.
    Co prawda moze Cie wylosuja szybko, ale rownie
    dobrze moge napisac, zebys nie bral pozyczki bo wkrotce
    wygrasz w lotto:)

    Niestety czytanie umow po podpisaniu sie bardzo msci.

    Pamietaj, ze tak naprawde to nie dostajesz kredytu, bo
    w Polsce kredyt moze udzielic TYLKO bank.
    Nie jestes chroniony wiec np. nowym prawem o kredytach.

    Jak zostaniesz tam dluzej to po pewnym czasie dostaniesz wlasne
    pieniadze. Ale za to na niewielkim procencie.

    Przemysl to. Czy gdyby to bylo calkiem legalne to ktos
    dawalby takie warunki? Przeciez oprocentowanie
    o jakim zapewniaja w reklamach jest nizsze niz np. dochody z obligacji.
    Wiec po co inwestuja w takie pozyczki?
    A wiadomo, ze charytatywnie tego nie robia.

    Oczywsicie moze Cie wkrotce wylosuja i bedzie dobrze,
    ale to chyba kiepski sposob na pieniadze?

    Dziala to w ten sposob, ze wszyscy w grupie wplacaja pieniadze.
    Organizator bierze czesc dla siebie a reszte rozdziela wsrod
    grupy. Wiec praktycznie nie musi miec zasobow by to organizowac.
    Jezeli nastpaia jakies problemy ze splata przez tych co juz dostali
    to mozesz nigdy nie dostac pozyczki i pieniadze "w zasadzie"
    przepadna. Bo z kim sie bedziesz sadzil? Z jakas firma co ma
    komputer i dwa krzesla? Nawet jak wygrasz to pieniedzy nie odzyskasz,
    bo takich jak Ty bedzie pewnie wielu i kazdy dostanie z masy upadlosciowej
    jakies grosze.

    Oczywiscie tak sie nie musi stac, ale w wielu przypadkach tak sie dzieje.

    Sam napisales, ze nie masz uregulowanego stosunku do wojska.

    Wyobraz sobie, ze Cie biora (czego Ci nie zycze) i co wtedy ze splata?
    Ty dostales pieniadze.Spalcic nie masz za bardzo jak a inni nie dostaja
    pieniedzy.
    A sytuacji w ktorych ktos nie splaca pozyczki moze byc bardzo wiele.
    Wystarczy spjrzec na procent z;lych kredytow w bankach, ktor stosuja duzo
    ostrzejsze kryteria
    w przyznawaniu.

    P.S.
    Osobiscie na szczescie nie mialem do czynienia
    z argentynskim kredytym i zycze wszystkim by nie mieli.

    Pozdrawiam, Wesolych Swiat.

    Marcin

  • 3. Data: 2002-12-29 12:38:46
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Witam

    Pewnie jakies nieliczne osoby dostaly pieniadze, ale chyba nikt z tej grupy
    jeszcze takiej nie spotkal. Jednym zdaniem: od tego typu 'wynalazkow"
    trzymaj sie z daleka.

    Pozdrawiam

    Przemek
    --