    From: Fux <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Towarzystwo Finansowo Inwestycyjne-co o tym sądzicie?????
    Date: Mon, 23 Dec 2002 18:28:14 +0100

    Witam !!!

    Potrzebowalem pilnie szybko i bez wiekszych trudnosci kredytu w
    wysokosci 20000 na zakup samochodu. Mam stala prace, 3000 brutto lecz
    mam nie uregulowany stosunek do sluzby wojskowej, czyli chyba na
    "normalny" kredyt liczyc niemoge. Znalazlem w prasie ogloszenie
    Towarzystwa Finansowo Inwestycyjnego " Raty dla kazdego Polaka", hmmm
    warunki super, niskie oprocentowanie, minimum formalnosci. Musialem
    wplacic 1500 zl na poczatek, zostalem przydzielony do jakiejs grupy,
    bylo losowanie osob ktorym przyznane zostana srodki finansowe, ja
    oczywiscie wylosowany nie zostalem. Do tego mam juz placic raty by
    brac udzial w tych losowaniach. Dopiero usiadlem dokladnie
    przeczytalem umowe i chyba sie wladowalem w jakis system argentynski.
    Posluchajcie czy ktos z tego kase juz dostal, co sadzicie o tych
    systemach, jaka jet szansa wyrwac od nich te pieniadze, a moze lepiej
    sie wycofac ( szkoda ze 1500 zl przepada) :(((. Prosze Was o wnioski,
    uwagi osob ktore mialy z czyms podobnym doczynienia. Ah i jeszcze
    jedno - czy istanieje u nas jakis bank, ktory udzieli mi takiego
    kredytu jesli nie mam odrobionego wojska? Bardzo prosze Was o pomoc.