  • 1. Data: 2002-12-23 15:42:32
    Temat: W jakich godzinach odbywają się sesje KIR?
    Od: t...@p...onet.pl

    Zawsze wydawało mi się, że KIR pracuje w trzech sesjach (pewnie się myliłem)
    Informacja mbanku mówi jednak coś innego:
    ********************************
    W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    następujących godzinach:
    Godziny wysyłki:
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)
    Godziny otrzymania:
    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR
    *************************************
    Czy ktoś zna dokładne godziny sesji KIR. Nie interesują mnie godziny narzucone
    przez poszczególne banki, ale rzeczywiste godziny sesji. Będę wdzięczny za
    informację lub wskazanie gdzie można o tym poczytać. Dokładniej, interesują
    mnie godziny jakie może zaproponować "idealny " bank korzystający z usług KIR-
    u. Tensor1.

  • 2. Data: 2002-12-23 15:57:05
    Temat: Re: W jakich godzinach odbywają się sesje KIR?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał
    > Zawsze wydawało mi się, że KIR pracuje w trzech sesjach (pewnie się
    myliłem)
    > Informacja mbanku mówi jednak coś innego:

    Jak dla mnie mówi właśnie to: KIR pracuje w trzech sesjach.
    Bo rozliczenia ZUS to dość specyficzna rzecz i jeżeli nie prowadzi się DG
    mało użyteczna.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-12-23 17:05:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jak dla mnie mówi właśnie to: KIR pracuje w trzech sesjach.
    > Bo rozliczenia ZUS to dość specyficzna rzecz i jeżeli nie prowadzi się DG

    Nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi o godziny zamykania przez poszczególne
    banki przyjęć na sesje KIR. Są one z reguły znacznie wcześniejsze. Im
    bardziej, tym gorzej to świadczy o banku. Z tego co sobie przypominam to na
    pierwszą sesję, KIR przyjmuje zlecenia do godz 9.00. Ale nie jestem pewien. I
    stąd pytanie. Tensor1.
    PS. Gdybym miał rację, to zamykanie przed 6.00 (przez mbank) przyjęć na 1 sesję
    KIR jest co najmniej dziwne!!!!!! Marmurki są o niebo lepsze.

  • 4. Data: 2002-12-23 17:38:13
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam

> [...]
    sesję
    > KIR jest co najmniej dziwne!!!!!! Marmurki są o niebo lepsze.

    Z tego co ja wiem ale moge sie mylic to KIR ma sesje w nastepujacych godz.

    1 sesja 10:30 - 11:00
    2 sesja 14:30 - 15:00
    3 sesja 17:00 - 17:30

    I jszcze jedno , z informacji które kiedys wyczytalem tytaj na grupie to
    banki specjalnie wczesniej koncza przyjmowanie przelewow na poszczegolne
    sesje zeby móc je wczesniej puscic do KIR-u bo sa z tym zwiazane mniejsze
    oplaty. Ale ta informacja nie jest pewna :-)

  • 5. Data: 2002-12-23 17:40:59
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > sobie przypominam to na pierwszą sesję, KIR przyjmuje zlecenia do
    > godz 9.00. Ale nie jestem pewien. I stąd pytanie. Tensor1.

    Marudzisz

    http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html

    > PS. Gdybym miał rację, to zamykanie przed 6.00 (przez mbank) przyjęć
    > na 1 sesję KIR jest co najmniej dziwne!!!!!! Marmurki są o niebo
    > lepsze.

    ROTFL!!! _KTORE_ marmurki? Szczegolnie ksiegowanie ostatniej sesji maja
    opanowane do perfekcji....

    :-)

  • 6. Data: 2002-12-23 18:53:57
    Od: t...@p...onet.pl

    > Marudzisz
    >
    > http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html

    > ROTFL!!! _KTORE_ marmurki? Szczegolnie ksiegowanie  ostatniej sesji maja
    > opanowane do perfekcji....
    >
    > :-)
    Bardzo dziękuje za adres. Czy ja marudzę? Jak wytłumaczysz, że mbank zamyka
    przyjmowanie na 1 sesję o 5:45 a sesja rozpoczyna się o 9:30. W pogardzanych
    przez Ciebie bankach marmurkowych mających dostęp przez internet np. KB24
    zamyka się przyjmowanie na 1-sesję o 8:30 i odpowiednio póżno także na dwie
    pozostałe. Podobnie jest w co najmniej kilku innych. (W KB24 przelewy są też za
    darmo.Przynajmniej do chwili obecnej. Nie wiem jak w innych).
    Jeszcze raz co do marudzenia. Bank wirtualny powinien zamykać przyjmowanie na
    daną sesję znacznie wcześniej niż marmurek. A jest inaczej. I ty to popierasz.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 7. Data: 2002-12-23 19:17:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:11f8.000004ff.3e075bc4@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Bardzo dziękuje za adres. Czy ja marudzę? Jak wytłumaczysz, że mbank
    > zamyka przyjmowanie na 1 sesję o 5:45 a sesja rozpoczyna się o 9:30.

    O 5.55 (choć to niewiele zmienia). Ja wytłumaczę: chodzi o mniejsze koszty
    przelewów - pamiętaj, ze mBank ma darmowe przelewy, ludzie wykonują ich
    dużo. Jak tu pisano, koszt przelewu (taryfa KIRu) zależy w dość istotnym
    stopniu od tego, o ile wcześniej od właściwej sesji informacja dotrze.
    Wynika to z dyskontowego charakteru mBanku.

    > Bank wirtualny powinien zamykać przyjmowanie na daną
    > sesję znacznie wcześniej niż marmurek. A jest inaczej.

    Tak właśnie jest w tym przypadku, zapewne chciałeś napisać "później" (?)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-27 14:08:21
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    Oczywiście pomyliłem się, chciałem napisać "póżniej". Jeżeli opłata rośnie, to
    powinni wprowadzić zasadę: do 5:55 za darmo a póżniej np 0,50 zł aż do 8:15;
    lub ją jeszcze zróżnicować. Podobnie dla innych sesji. Tensor1