  • 1. Data: 2002-12-23 16:55:54
    Temat: Lukas robi ludzi w bambuko
    Od: "vibes" <v...@a...waw.pl>

    Choc przed chwile powiesilem posta, wsadzajac przy okazji pret we wlasciwe
    miejsce Lukasowi na pregu, z racji tematu z przyjemnoscia dokopie im jeszcze
    na tej grupie. Odradzam branie kredytow w Lukas a wszczegolnosci zakup
    sprzetu w MediaMarkt. Wlasnie po 4 dniach otrzymalem laskawie informacje ze
    z kredytu dupa, nie podadza przyczyny bo po co, i tyle...coz w tym roku
    prezentu nie bedzie bo Lukas mowi nie.

    wk....na maksa

    byly marzyciel
    Mario

  • 2. Data: 2002-12-24 10:37:32
    Temat: Re: Lukas robi ludzi w bambuko
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "vibes" <v...@a...waw.pl> wrote in message news:au7f4n$6ln$1@foka.acn.pl...
> [...]
    ze
    > z kredytu dupa, nie podadza przyczyny bo po co, i tyle...coz w tym roku

    Jak tak dalej pójdzie to pracownikom prywatnych firm będzie groziła
    egzekucja za niespełnianie oczekiwań klientów...

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-12-24 12:13:06
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vibes" <v...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > z kredytu dupa, nie podadza przyczyny bo po co, i tyle...coz w tym roku

    Przepraszam. A o co chodzi? Ja zrobiłem zakup w Media na raty. Dostałem
    kredyt na miejscu w sklepie. 10 rat po 10% wartości towaru, bez wpłaty
    wstępnej, bez odsetek.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 4. Data: 2002-12-24 12:19:58
    Od: Klient<k...@s...cut>

    In article <au9fb5$q2r$1@news.onet.pl>
    "kriskel" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przepraszam. A o co chodzi? Ja zrobiłem zakup w Media na raty. Dostałem
    > kredyt na miejscu w sklepie. 10 rat po 10% wartości towaru, bez wpłaty

    Byc moze byles znajomym, znajomym znajomego w malym miasteczku.
    Generalnie jednak bank zszedl na dziady mi np. nie chcieli wymienic
    nieodplatnie wadliwej karty. Ekspres do kawy to tylko tak ..na pokaz,
    dawno nie widzialem zeby goraca kawa czekala, trzeba prosic, gorzka, syf.

  • 5. Data: 2002-12-24 15:40:10
    Od: s...@p...onet.pl

    Nie słyszałeś nigdy, że czasami bank odmawia komuś udzielenia kredytu?

    A jeżeli odmawia to z jakiejś przyczyny i nie zawsze ją podaje z oczywistych
    względów.

    Wesołych Świąt
    cześć

  • 6. Data: 2002-12-26 09:59:15
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > A jeżeli odmawia to z jakiejś przyczyny i nie zawsze ją podaje z oczywistych
    > względów.

    Ciekawe jakie to względy ?
    Grzegorz
    PS
    Być może klient wiedząc, o przyczynie mógłby je wyjaśnić z "przyczyniającym się" do
    takiego stanu rzeczy.

  • 7. Data: 2002-12-27 08:16:06
    Od: Klient<k...@s...cut>

    In article <auejlq$un8$1@wejherowo-TPNet-1.who.vectranet.pl>
    "Grzegorz" <g...@W...pl> wrote:

    > Ciekawe jakie to względy ?

    Pewnie maja tablice z fotkami klientow "tego pana nie obslugujemy" ;-)

  • 8. Data: 2002-12-27 10:48:49
    Od: s...@p...onet.pl

    Składasz wniosek i bank stosuje np. skomplikowany system skoringowy, wagi
    ryzyka, jakość pracodowacy...i według banku klient posiada za słabą zdolność
    kredytową.
    Nie ma jednego czynnika, który decyduje, że bank odmawia. Dlatego trudno było
    by wytłumaczyć klientowi dlaczego.np. posiadasz duże zadłużenie, to w takim
    wypadku sam wiesz, że to może być powodem.
    Plus wiele innych...

    cześć

  • 9. Data: 2002-12-27 10:52:02
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Fri, 27 Dec 2002 08:16:06 GMT, Klient<k...@s...cut> wrote:

    >Pewnie maja tablice z fotkami klientow "tego pana nie obslugujemy" ;-)

    Smiejecie sie a na pl.comp.pecet facet opisal jak poszedl do sklepu
    komputerowego i jak przyszlo do wypisania faktury to uslyszal "a nie,
    Panu to my nic nie sprzedamy bo krytykowal pan nasza firme na listach
    dyskusyjnych"
    To je Polska a nie Japonia - o byle g... sie kazdy przyczepi.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 10. Data: 2002-12-27 11:11:52
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

> [...]
    > komputerowego i jak przyszlo do wypisania faktury to uslyszal "a nie,
    > Panu to my nic nie sprzedamy bo krytykowal pan nasza firme na listach

    To po co kupował w sklepie który krytykuje?

    Oczywiscie, nie usprawiedliwiam praktyki sprzedawcy, tylko zastanawiam sie,
    czemu on zdecydowal sie na kupno w sklepie, ktory on ocenia jako zly. Innych
    nie ma w okolicy czy co?

    Paweł Papierkowski