  • 1. Data: 2002-12-23 18:50:10
    Temat: gdzie są oddzialy NBP na Śląsku
    Od: "be" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:dk7b0v46o7sgq0meltgbl6kuhcuvd5ttvt@4ax.com...
> [...]
    Mennicy

    > Gdzie mozna kupic takie sztabki ?
    > Tez w NBP ?

    Wyłacznie. Próbowałem dziś w PKO BP, ale im je zabrano.

    Jest tu może ktoś ze Śląska i wie gdzie są oddzialy NBP na Śląsku ????
    Interesuje mnie pasmo miast od Katowic do Gliwic .

  • 2. Data: 2002-12-23 19:30:09
    Temat: Re: gdzie są oddzialy NBP na Śląsku
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    be wrote:
    > Jest tu może ktoś ze Śląska i wie gdzie są oddzialy NBP na Śląsku ????
    > Interesuje mnie pasmo miast od Katowic do Gliwic .

    http://www.nbp.pl/onbp/organizacja/oddzialy.html

    Michał

  • 3. Data: 2002-12-23 20:23:36
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@n...homeip.net> napisał w wiadomości

    > http://www.nbp.pl/onbp/organizacja/oddzialy.html

    Dzięki za odpowiedź.
    Że też ja tego nie umiałem znaleźć na oficjalnej stronie NBP ani żadną wyszukiwarką:
    wewnętrzną NBP, bankową, ogólną!
    Jakoś "zakamuflowali" w czeluściach...
    Ale i tak jestem zaskoczony, że polikwidowali wszystkie stare miejskie oddziały. A
    było kiedyś tego mnóstwo.

  • 4. Data: 2002-12-23 21:03:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au7rba$m6v$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
> [...]
    > "zakamuflowali" w czeluściach... Ale i tak jestem zaskoczony, że
    > polikwidowali wszystkie stare miejskie oddziały. A było kiedyś tego

    Berdyczku, tak na przyszłość to warto pamiętać o wabank:

    http://wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    też jest NBP - bardzo dokładne dane teleadresowe.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-24 12:38:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Berdyczku, tak na przyszłość to warto pamiętać o wabank:
    >
    > http://wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    Dzięki. zapamiętam na "zaś"
    Dla zainteresowanych: uncjowy bielik "na dziś" kosztuje 1490 zł.

  • 6. Data: 2002-12-25 11:22:30
    Temat: zloto (Re: gdzie są oddzialy NBP na Śląsku)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 24 Dec 2002 13:38:18 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Dzięki. zapamiętam na "zaś"
    >Dla zainteresowanych: uncjowy bielik "na dziś" kosztuje 1490 zł.

    Platnosc tylko gotowka czy mozna karta albo przelewem ?
    Probowalem sprawdzic w NBP ale obsluguja klientow do 13stej !!
    Chcialbym tam pracowac ;-)))

    BTW , jaki serwis polecacie do sledzenia kursow zlota ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 7. Data: 2002-12-25 11:50:30
    Temat: Re: zloto (Re: gdzie są oddzialy NBP na Śląsku)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    BTW, ciekawostka.
    PSO w z zlocie :)
    http://www.zloteczasy.pl/pgp.html

    Co ciekawsze robi to firma ktora wydawala pierwsza polska karte
    kredytowa - Ekspress M

  • 8. Data: 2002-12-26 11:07:17
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Platnosc tylko gotowka czy mozna karta albo przelewem ?

    Wyłącznie gotówką! Żadne karty, czeki, przelewy.
    I jak miła pani mnie poinformowała : "w wysokich nominałach", aby długo nie
    przeliczać.
    Na dodatek oni mało złota w skarbcu mają i trzeba ich uprzedzić, że chce się
    kilogramy....:
    NBP obecnie obsługuje wyłącznie urzędy państwowe, to po co mają dłużej być czynni
    "kasowo" jak od 8 do 13

  • 9. Data: 2002-12-26 11:12:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Co ciekawsze robi to firma ktora wydawala pierwsza polska karte
    > kredytowa - Ekspress M

    http://www.zloteczasy.pl/poradnik.html
    "Popatrzymy jak inwestuje typowy Amerykanin, przedstawiciel klasy średniej - otóż w
    akcje renomowanych spółek , obligacje państwowe
    i nieruchomości inwestuje aż 70 % swoich oszczędności, zaryzykuje co najwyżej 10%
    swoich oszczędności przeznaczając je na zakup
    "okazji" na giełdzie papierów wartościowych, ale aż do 20% oszczędności ulokuje w
    złoto, które traktuje jak fundament swoich zasobów
    finansowych. "

  • 10. Data: 2002-12-26 11:13:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Platnosc tylko gotowka czy mozna karta albo przelewem ?

    ta forma może być tu:
    http://e-numizmatyka.pl/store/product_info.php?produ
    cts_id=627

    > Probowalem sprawdzic w NBP ale obsluguja klientow do 13stej !!

    Ale NBP tańszy:-)