  • 1. Data: 2003-03-04 21:22:09
    Temat: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Mam zamiar używać terminala do codziennej sprzedaży (drobna działalność
    handlowo-usługowa). Mam już kilka propozycji, zastanawiam się nad dwiema jak
    w temacie - prowizja 2,5 do 3,5%, dzierżawa 50PLN.
    Jaka między tymi POSami różnica?
    Czy szybkość autoryzacji jest taka sama?
    Inni proponowali dzierżawę nawet 150PLN/ m-c. Trochę mnie martwią dodatkowe
    koszty i kłopoty. Klientów chętnych do płacenia kartą na razie niewielu, ale
    za to niektórzy są wręcz oburzeni, że nie mam terminala.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-03-04 21:36:44
    Temat: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "carlos" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w temacie - prowizja 2,5 do 3,5%, dzierżawa 50PLN.
    > Jaka między tymi POSami różnica?
    > Czy szybkość autoryzacji jest taka sama?

    Kazde przeciagniecie karta to co najmniej 1 impuls telefoniczny. Klienci
    czekaja na autoryzacje ok 30-60 sekund i sie denerwuja. Lepiej sprawdz
    oferte Citi i CKC :).

> [...]
    ale
    > za to niektórzy są wręcz oburzeni, że nie mam terminala.

    Jak bedziesz mial terminal to pewnie i wiecej klientow bedzie chcialo placic
    kartami :).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-03-04 21:58:38
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    A co to jest ckc ?
    A czy to , że konto mam w inteligo ma znaczenie?

  • 4. Data: 2003-03-04 22:24:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://www.money.pl/banki/edukacja/karty/historia/h3
    /

    > A czy to , że konto mam w inteligo ma znaczenie?
    > --

    Przy akceptacji kart raczej marginalne. Bedziesz najwyzej mogl sobie
    sprawdzac wplywy od aklajera przez Internet ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2003-03-05 07:54:11
    Temat: Re: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 04, 2003 at 09:36:44PM +0000, MK wrote:

    >Kazde przeciagniecie karta to co najmniej 1 impuls telefoniczny. Klienci
    >czekaja na autoryzacje ok 30-60 sekund i sie denerwuja. Lepiej sprawdz
    >oferte Citi i CKC :).

    Wez citi, na razie jest ich tak malo ze przyda sie jakas osoba do
    testow co to takiego ;-)

    Nie wiem natomiast dlaczego akurat ckc.

    --

    --w

  • 6. Data: 2003-03-05 13:44:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

    > Wez citi, na razie jest ich tak malo ze przyda sie jakas osoba do
    > testow co to takiego ;-)

    Ja od momentu pojawienia sie citi (CCA) spotkalem az _dwa_ POSy ;-))

    > Nie wiem natomiast dlaczego akurat ckc.

    Tez nie wiem. Najtansze obecnie jest chyba eService (dodatkowo jest wysoce
    prawdopodobne ze beda niebawem akceptowac wiecej kart ;) ). Ostatnio w jednym w
    punktow zmienili PolCard na CKC i Pan skomentował to tak: "Mialo byc lepiej (z
    CKC), a nie jest". Moze teraz PolCard powalczy wreszcie o klientow, po zmianie
    właściciela ???

    --
    Witek

  • 7. Data: 2003-03-05 14:11:55
    Temat: Re: Re: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 05, 2003 at 02:44:27PM +0100, Witek wrote:

    >Ja od momentu pojawienia sie citi (CCA) spotkalem az _dwa_ POSy ;-))

    Podeslij zdjecie, ja jeszcze zadnego nei widzialem. No, ale DC to
    straszne zadupie ;-)

    He, teraz liza rany ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2003-03-05 14:23:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Podeslij zdjecie, ja jeszcze zadnego nei widzialem.

    Mam isc na "zakupy" z cyfrówką ? ;-))

    > No, ale DC to
    > straszne zadupie ;-)

    Hehe ;-)) A co żeś myslal, skoro macie samych rolników na ulicach :D

  • 9. Data: 2003-03-05 14:40:31
    Temat: Re: Re: Re: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 05, 2003 at 03:23:31PM +0100, Witek wrote:

    >Mam isc na "zakupy" z cyfrówką ? ;-))

    Nie, zebym zmuszal ;-)

    >Hehe ;-)) A co żeś myslal, skoro macie samych rolników na ulicach :D

    Trzeba bylo wczesniej, bym jednego zlapal do klatki i wyslal Tobie,
    bys tez mogl sobie chowac ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-03-05 21:20:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Wez citi, na razie jest ich tak malo ze przyda sie jakas osoba do
    > testow co to takiego ;-)

    Dzis w Kraku na Slawkowskiej w kantorze widzialem naklejki CCA a w Kielcach
    1 w Ravelu ale nie mam ochoty tam nic kupowac :)

    Poki co CKC jeszcze nie autoryzuje kazdej transakcji VC :) dawno juz nie
    placilem kwoty ponad 200 zl bez autoryzacji VC a dzis mi sie to udalo :)

    --
    JaKi