  • 1. Data: 2003-03-04 20:47:11
    Temat: KB24 i wypelnianie wniosku o karte..
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hmm - lekko niedopracowane.
    1) miejsce pracy - bez tego nie udaje mi sie wypelnic wniosku o
    EC/MC - wpisalem uczelnie z dopiskiem ;)
    2) pakiet uslug dodakowych - TAK - tylko ze za diabla nie moglem go po
    drodze zmienic. A kasuja niezle pieniadze i trzeba osobno
    rezygnowac... huh...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-04 20:58:35
    Temat: Re: KB24 i wypelnianie wniosku o karte..
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    No juz dosć długo czekalem, az cos napiszesz o tym wniosku
    kiedyś nawet sie dopominałem:)
    BTW jakie sa wymagania?
    Marek

  • 3. Data: 2003-03-05 08:56:39
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 2) pakiet uslug dodakowych - TAK - tylko ze za diabla nie moglem go po
    > drodze zmienic. A kasuja niezle pieniadze i trzeba osobno

    W pełni się zgadzam. Muszą jeszcze nad tym popracować. Tensor1

  • 4. Data: 2003-03-05 12:24:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek wrote:
    > No juz dosć długo czekalem, az cos napiszesz o tym wniosku
    > kiedyś nawet sie dopominałem:)
    > BTW jakie sa wymagania?
    > Marek

    He, he ;)
    BZWBK mnie zdenerwowal, bo wycofal w koncu ze swojej oferty EC/MC.
    Wniosek jest ok, ale warto byloby pomyslec nad wstawieniem
    (zdefiniowanym) pewnych informacji - w koncu bank je ma.
    Ogolnie nasza praktyka bankowa w Polsce jest jakas chora.
    Ludzie siedza w bankach po kilka lat, biora przerozne kredyty, a jak
    przyjdzie do wypelniania wniosku o KK - to im daja pusty blankiet...
    Na zachodzie - ida raczej w kierunku wypelnionego blankietu z danymi,
    ktore bank _juz ma_ - lacznie z infromacjami z instytucji a'la BIK.

    Ogolnie - dobrze, ze mozna zamowic, ale brak personalizacji tego dla
    np. studenta - to juz duzy blad.

    wymagania do karty sa ok - 3 miesiace i patrza w historie rachunku na
    wplywy. Limit minimalny do karty bodaj 1000 zl.

    No ciekawe co tam wywnioskuja.

    Jak sie pytalem o KK - to jak zawsze mi odpowiadali, to teraz
    ciiiicho. :) A najlepsze ze to bylo pytanie wraz z rezygnacja (poczta
    wewnetrzna) z ubezpieczenia do VE.
    No i iej nie zadawac z takimi wnioskami "trudnych" pytan :)

  • 5. Data: 2003-03-06 20:08:42
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Przeciez pakiet uslug dodatkowych to tylko 3 PLN, a nie "niezłe pieniądze" i
    w kazdej chwili mozesz zlozyc rezygnacje. (Ja tak uczynilam) :)

    Basia

  • 6. Data: 2003-03-06 22:04:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Barbara wrote:
    > Przeciez pakiet uslug dodatkowych to tylko 3 PLN, a nie "niezłe
    > pieniądze" i w kazdej chwili mozesz zlozyc rezygnacje. (Ja tak
    > uczynilam) :)

    No wiesz - tylko przy tylu kontach to heheheh ;)
    Poza tym zwykly elektron...
    No i chcialbym miec mozliwosc wyboru - a nie informuja mnie ze
    wybvralem razem z pakietem :)