  • 11. Data: 2003-03-06 07:27:13
    Temat: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 04 Mar 2003 22:22:09 +0100, "carlos" <o...@g...pl> wrote:

    >Mam zamiar używać terminala do codziennej sprzedaży (drobna działalność
    >handlowo-usługowa). Mam już kilka propozycji, zastanawiam się nad dwiema jak
    >w temacie - prowizja 2,5 do 3,5%, dzierżawa 50PLN.
    >Jaka między tymi POSami różnica?

    Polcard akcepytuje takze karty Polcard i Polcard bis (wymierajace) ,
    karty Diners Card (prestizowe, ale populatnosc ich powoli rosnie) i
    JCB (w Polsce niewydawane)

    >Czy szybkość autoryzacji jest taka sama?

    Jak na razie CKC jeszcze nie wszystkie transkacje autoryzuje wiec w
    pratyce powinno byc szybciej i taniej (mniej telefonow) ale to zalezy
    jaki floor limit dostaniesz i czy nie bedzie bliski zera :).

    >Inni proponowali dzierżawę nawet 150PLN/ m-c. Trochę mnie martwią dodatkowe
    >koszty i kłopoty. Klientów chętnych do płacenia kartą na razie niewielu, ale
    >za to niektórzy są wręcz oburzeni, że nie mam terminala.

    IMO mimo wszytko jednak Polcard. Nawet jak Ci jakis wsciekly Japonczyk
    z JCB wpadnie to nie bedziesz mial klopotow :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-03-06 12:41:16
    Temat: Re: Re: Re: Re: Terminal: od POLCARDu czy PKO SA ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, zebym zmuszal ;-)

    Terminal jak z demobilu ale z dodtykowym ekranikiem i gilotynka :) przy
    POSach eService wyglada jak biedny krewny ;)

    Na wstepie AmEx poszedl w szczeline - komunikat ze karta nieznana (pani na
    to: aaaaaaa bo ja nie zauwazylem ze to Millennium - he he he ciekawe czy
    teraz bedzie odrzucala wszytskie Millennium ;)))

    VC Citka - autoryzacja - kwota 14,40 :( slip strasznie dlugi w zalaczeniu -
    plusem jest ze *** srodek numeru karty

    www.jarp49.republika.pl/citi.jpg

    --
    JaKi