  • 11. Data: 2005-06-25 16:53:25
    Temat: Re: Tensorze! WIBOR 6M najniższy w historii!!!! Widzisz i nie piszesz na pbb!?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik trainer napisał:

    > rozumiem, że jeżeli wybory wygraja SLD i SDPL to możemy być spokojni o
    > naszą gospodarkę?

    A ja rozumiem, ze niezaleznie od tego kto wygra nie mozemy byc spokojni
    o nasza gospodarke. Ewentualnie mniej lub bardziej niespokojni, ale to
    zalezy tylko i wylacznie od pogladow politycznych. ;-)

    Nie jestem czarnowidzem, ale mam wrazenie, ze bedzie jeszcze gorzej,
    choc to wydaje sie nieprawdopodobne.

    Bartol

    ps. gdyby ktos mial zamiar wysnuc na podstawie tego co napisalem jakies
    tajemnicze wnioski co do moich pogladow politycznych, to zepsuje mu
    zabawe i powiem, ze od 89 roku glosuje na tych samych ludzi (bo nie
    sposob mowic o tej samej partii). Teraz nazywaja sie demokraci.pl.

  • 12. Data: 2005-06-25 17:04:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    > zepsuje mu zabawe i powiem, ze od 89 roku glosuje na tych samych
    > ludzi (bo nie sposob mowic o tej samej partii). Teraz nazywaja sie

    komuch ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-06-25 17:09:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > komuch ;)

    cyklista :-P

    Bartol

  • 14. Data: 2005-06-25 17:50:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > cyklista :-P

    Semita, albo ten od kolorowych skarpetek ;))))

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-06-25 18:31:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Semita, albo ten od kolorowych skarpetek ;))))

    Ty, Ty, Ty, Ty... (cholera chyba za malo telewizji ogladam). :-D

    Bartol

  • 16. Data: 2005-06-27 05:14:12
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > i powiem, ze od 89 roku glosuje na tych samych ludzi (bo nie sposob mowic
    > o tej samej partii). Teraz nazywaja sie demokraci.pl.

    w skrocie: na ludzi wskazywanych przez gazete wyborczą

    trainer

  • 17. Data: 2005-06-27 17:07:52
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > w skrocie: na ludzi wskazywanych przez gazete wyborczą

    No i dobrze. Wyborcza czytam od pierwszego numeru. :-P

    Bartol