eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTensorze! WIBOR 6M najniższy w historii!!!! Widzisz i nie piszesz na pbb!? › Re: Tensorze! WIBOR 6M najniższy w historii!!!! Widzisz i nie piszesz na pbb!?
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tensorze! WIBOR 6M najniższy w historii!!!! Widzisz i nie piszesz na
    pbb!?
    Date: Sat, 25 Jun 2005 18:53:25 +0200

    Użytkownik trainer napisał:

    > rozumiem, że jeżeli wybory wygraja SLD i SDPL to możemy być spokojni o
    > naszą gospodarkę?

    A ja rozumiem, ze niezaleznie od tego kto wygra nie mozemy byc spokojni
    o nasza gospodarke. Ewentualnie mniej lub bardziej niespokojni, ale to
    zalezy tylko i wylacznie od pogladow politycznych. ;-)

    Nie jestem czarnowidzem, ale mam wrazenie, ze bedzie jeszcze gorzej,
    choc to wydaje sie nieprawdopodobne.

    Bartol

    ps. gdyby ktos mial zamiar wysnuc na podstawie tego co napisalem jakies
    tajemnicze wnioski co do moich pogladow politycznych, to zepsuje mu
    zabawe i powiem, ze od 89 roku glosuje na tych samych ludzi (bo nie
    sposob mowic o tej samej partii). Teraz nazywaja sie demokraci.pl.