  • 11. Data: 2019-07-21 17:39:46
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 17:21:22 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ciekawe, ile rośnie średnia, a ile mediana, bo do wysokości tej drugiej nikt się
    nie przyznaje.

    No wiesz - podniosl PiS place minimalna, dal 500+ na dziecko,
    pracownika teraz ponoc trudno znalezc ...wiec dół tez rosnie.
    Ceny jednak tez rosna :-)

    > -----

    J.

  • 12. Data: 2019-07-21 18:06:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-07-21, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Jak masz nawet sznurówki służbowe to łatwiej.
    > Śpisz za służbowe, jesz za służbowe, mieszkasz za służbowe, bawisz się za służbowe,
    jeździsz za służbowe, parkujesz za służbowe,
    > nawet laski przelatujesz za służbowe.

    Aż takie wysokie te diety służbowe to nie są. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2019-07-21 18:31:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 18:06:28 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    służbowe, jeździsz za służbowe, parkujesz za służbowe,

    > Aż takie wysokie te diety służbowe to nie są. :)

    A to akurat zalezy co ci sie uda w rachunek wepchnac.

    Jesli apartament hotelowy z pelna obsluga - to pracodawca zaplaci i
    nic nie powie.

    Nawiasem mowiac - pewna firma, co ma w Polsce kilka oddzialow,
    zorganizowala jakas tam firmowa impreze. Ale pech chcial, ze w
    wybranym hotelu pokoj kosztowal nieco wiecej niz zarzadzone przez
    dyrekcje limity kosztow noclegow dla nizszego stopnia.

    No i polowa nocowala w hotelu, polowa w drugim gdzies daleko,
    transport trzeba bylo zorganizowac, oczywiscie zaplacic ... ale nie,
    zarzadzenie wazniejsze ...

    J.

  • 14. Data: 2019-07-21 18:34:42
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 12:32, J.F. pisze:
    > Ale o co chodzi ? Bogaci, to ich na kredyt stac.
    > Wybrali najtansza opcje, bo po co przeplacac.
    > A teraz stac na splate i nie narzekaja.

    To by się do kabaretu nadawało :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-07-21 19:19:05
    Od: "ąćęłńóśźż" <...@...pl>

    Nie diety, ale fundusz.

    -----

  • 16. Data: 2019-07-22 11:58:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    ..
    > Na co oni wydaja ?

    Na nieletnie :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2019-07-22 13:19:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-07-21 o 12:32, J.F. pisze:
    > Ale o co chodzi ? Bogaci, to ich na kredyt stac.
    > Wybrali najtansza opcje, bo po co przeplacac.
    > A teraz stac na splate i nie narzekaja.

    Akurat - oni właśnie najbardziej krzyczą, bo najwięcej na tym mogą
    zyskać i stać ich na prawników.

    Ostatnio pisali o takiej biednej pokrzywdzonej osobie, co to nie
    wiedziała, że waluta to ryzyko i wzięła kredyt na bodajże 500 tys. CHF.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2019-07-22 13:33:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Akurat - oni właśnie najbardziej krzyczą, bo najwięcej na tym mogą
    >zyskać i stać ich na prawników.

    Kto - politycy, sedziowie ?

    >Ostatnio pisali o takiej biednej pokrzywdzonej osobie, co to nie
    >wiedziała, że waluta to ryzyko i wzięła kredyt na bodajże 500 tys.
    >CHF.

    A zlotowka to nie ryzyko ?

    J.

  • 19. Data: 2019-07-22 14:22:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No znam takich, co przestali być prezesami i musieli sprzedać.
    Gdy jest się młodym, przyszłość wydaje się optymistyczna ;-)
    Załóżmy, że mając 30-35 lat i jako taką pozycję w korpo (administracji/polityce),
    bierzesz na 25 lat.
    Do wieku 55 raczej poniżej procenta utrzymuje się w "firmie".
    Prawnikom może im później tym łatwiej, bo za młodu są koszta wejścia (szkoły,
    aplikacje, robienie na patrona), a z wiekiem nie
    wyrzucają.
    Choć notariuszom i komornikom zaczęli ciąć, ale chciałbym mieć taką piękną
    katastrofę.

    -----

  • 20. Data: 2019-07-22 14:35:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jul 2019 13:33:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kto - politycy, sedziowie ?

    Na przykład Maciej Pawlicki, bojownik dobrej zmiany i pisrealizmu w sztuce
    filmowej.
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/168033
    4,1,maciej-pawlicki-obronca-frankowiczow.read

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl