  • 1. Data: 2006-06-13 13:40:03
    Temat: data wygasniecia karty
    Od: "gemini" <gemini@(niepodam).pl>

    Witam,

    Jak to jest z data wygasniecia karty? - Jezeli np. na karcie mam 07/2006 to
    ona wygasnie 1 dnia lipca czy ostatniego?

    z gory dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-13 13:41:21
    Temat: Re: data wygasniecia karty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    gemini wrote:

    > Jak to jest z data wygasniecia karty? - Jezeli np. na karcie mam
    > 07/2006 to ona wygasnie 1 dnia lipca czy ostatniego?
    >
    > z gory dziekuje za odpowiedzi

    31.07.2006

  • 3. Data: 2006-06-13 17:33:10
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    ale jezeli z niej nie zrezygnujesz (zwykle 45 dni wczesniej) to bank
    wygeneruje i przesle Ci nowa karte przed data waznosci starej karty,

    PIN pozostanie ten sam, nowa karta bedzie nieaktywna i aktywuje ja pierwsze
    uzycie z wykorzystaniem kodu PIN lub konieczne bedzie wykonanie tel. do
    banku - wydawcy karty

    od momentu uruchomienia nowej karty - stara przestanie byc aktywna

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-06-14 20:11:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Robert"
    > ale jezeli z niej nie zrezygnujesz (zwykle 45 dni wczesniej) to bank
    > wygeneruje i przesle Ci nowa karte przed data waznosci starej karty,

    sa banki ktore nagle uniewazniaja karte w plowie miesiac
    - pamietam, ze kiedyc tak postapil citi
    *** blad ***