  • 1. Data: 2006-06-13 14:40:52
    Temat: Pomoc w wyborze banku
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    Poszukuję banku, który:
    - Pozwala założyc samodzielne konto osobiste osobie niepełnoletniej (jak
    np. Inteligo, przy pisemnej zgodzie opiekuna)
    - Nie pobiera opłat za przelewy.
    - Wydaje kartę płatniczą z możliwością dokonywania transakcji
    internetowych. (banki często nie podają tej właściwości w opisie karty)
    - Mile widziana obsługa konta przez internet

    Koszty prowadzenia konta i pozostałe opłaty są w tym momencie drugorzędne.

    Sam nie orientuję się nawet dokładnie ile, i jakie banki działają na
    polskim rynku, a także jaką mają famę wśród klientów. Liczę na pomoc
    ludzi, którzy orientują się w temacie. Z góry dziękuję.

    --
    PaRaGaS /\/\
    gg: 1184355 =(~.~=) http://www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 2. Data: 2006-06-13 14:49:45
    Temat: Re: Pomoc w wyborze banku
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "PaRaGaS" <l...@m...sig> wrote in message
> [...]
    > internetowych. (banki często nie podają tej właściwości w opisie karty)
    > - Mile widziana obsługa konta przez internet

    ja tu widzę izzykonto w mBanku
    od 13lat

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-13 15:05:59
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    sumi napisał(a):

    > ja tu widzę izzykonto w mBanku
    > od 13lat

    Faktycznie, oferta bardzo interesująca.
    Czy ta eKarta działa jak normalna karta płatnicza, czy są jakieś
    ograniczenia?

  • 4. Data: 2006-06-13 16:20:02
    Od: Lilith <l...@w...o2.wytnij.pl>

    On Tue, 13 Jun 2006 16:40:52 +0200, PaRaGaS wrote:

> [...]
    > - Mile widziana obsługa konta przez internet
    >
    > Koszty prowadzenia konta i pozostałe opłaty są w tym momencie drugorzędne.

    Np. Multibank (multikonto młodzieżowo) i mBank (izzykonto). Różnica m.in.
    taka, że mBank bezpłatnie prowadzi, za to bierze 0.5zl za przelewy poza
    mBank, multi bierze za prowadzenie konta za to przelewy mają darmowe
    wszędzie.
    Co do transakcji internetowych - samą kartą którą dają do konta darmowo się
    nie da (normalna VE), trzeba sobie wyrabiać dodatkowo netkartę/ekartę.
    Generalnie 2 bardzo podobne banki, oba podlegają pod BRE, ja mam w Multi od
    5 lat (tyle że uczniowsko-studenckie, już po 18tce zakładane) i generalnie
    jestem zadowolona.

    --
    Nieustannie demonicznie ;] pozdrawiam
    Lilith

  • 5. Data: 2006-06-13 16:26:46
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "PaRaGaS" wrote in message

    > Czy ta eKarta działa jak normalna karta płatnicza, czy są jakieś
    > ograniczenia?

    posłużę sie cytatem ;
    eKARTA jest międzynarodową wirtualną kartą płatniczą Visa mBanku, która
    umożliwia dokonanie zakupów:
    - w Internecie
    - w sklepie wysyłkowym za pośrednictwem zamówienia pocztowego
    - zamawiając towar przez telefon.

    więcej tutaj
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-13 16:38:49
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    sumi napisał(a):

> [...]
    > umożliwia dokonanie zakupów:
    > - w Internecie
    > - w sklepie wysyłkowym za pośrednictwem zamówienia pocztowego

    Ale pamiętam, że np. któryś bank publikował listę sklepów, w których ich
    karta działa. I ja w tym momencie nie wiedziałem, czy działanie jest
    ograniczone tylko do tej listy, czy może to tylko przykłady.

    W każdym razie wniosek już złożony, wielkie dzięki za pomoc :)

  • 7. Data: 2006-06-13 16:42:05
    Od: hołek <h...@h...pl>

    > ja tu widzę izzykonto w mBanku
    > od 13lat

    Sądzę że odpowiednim dla Ciebie bankiem będzie właśnie mBank. Ma już
    doświadczenie jeśli chodzi o konta dla niepełnoletnich. Wybór należy do
    Ciebie. Poczytaj trochę o nim. Jest dużo ciekawych informacji, które
    rozwikłają Twój niejeden problem. Pozdrawiam.

    --
    hołek