  • 21. Data: 2006-06-14 20:19:02
    Temat: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > Szlag mnie trafil, gdy zobaczylem na fakturze pozycje "nota odsetkowa" na
    17
    > gr. Nie po to udzielam chamom zgody na obciazanie rachunku, by placic
    > odsetki za zwloke - oczywiscie na rachunku byly zawsze dostepne srodki i
    > nigdy nie nastapilo odwolanie platnosci!

    w czerwcu zapewne jakas skoordynowana akcja odsetkowa, dostalem note na ~50
    pln;
    jakos umknelo im, ze niedawno wystawili pieciocyfrowa korekte za ubiegly
    rok, wiec nota to z ich strony faux pas;
    zareklamowalem note i zazyczylem sobie odsetki od skorygowanych kwot

    loksim

  • 22. Data: 2006-06-14 22:28:38
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Zresztą - jedyne firmy, które naliczją odsetki (poza bankami, bo to
    > oczywiste - i nie budzi zastrzeżeń) to monopoliści. Zauważ, że komórki
    > nie naliczją.

    Operatrzy komorkowi raczej sobie usprawnili prace,
    bardzo latwo przedluzyc termin platnosci
    skaldajac reklamacje o nie otrzymaniu faktury

    Przy tej ilosci klientow nawet 1% reklamcji moze
    rozlozyc pare dzialow nie wspominajac o kosztach
    ponownego wyslania rachunku.

    Kiedys jakas Pani konsultantka w Erze sugerowala
    abym sprawdzil swoja skrzynke pocztowa przy któres
    tam reklamacji tego typu, obiecalem ze to zrobie :)).

  • 23. Data: 2006-06-16 20:07:03
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    loksim napisał(a):

> [...]
    > rok, wiec nota to z ich strony faux pas;
    > zareklamowalem note i zazyczylem sobie odsetki od skorygowanych kwot

    hihi, mnie też chcieli dziabnąć na 21 gr, za spóźniony PZ z lutego 2005 r.
    najpierw próbowali wcisnąć kit, że jeszcze wtedy nie miałem PZ
    potem, że nie miałem kasy na koncie, ale niestety nic na to nie poradzę,
    że elixir nie działa w soboty ;-))
    reklamacja przyjęta, mam czekać na odpowiedź w ciągu 2 tyg

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 24. Data: 2006-06-17 07:09:20
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl>

    J.F. w <news:9djv82le21k7u1kbkr8bu6qitgsbdrhbvu@4ax.com> napisał(a)
    > W niektorych to pewnie naprawde bedzie dzialanie na szkode.
    > Ale w wiekszosci .. lepiej stracic 1% czy klienta ? :-)

    A ja odnoszę wrażenie, że jest to część zaplanowanej kampanii reklamowej
    Polecenia Zapłaty. Ktoś, kto dostanie taką notę, zapragnie aby w przyszłości
    dano mu spokój
    i ulegnie reklamie. To przecież wg niej pozbędzie się kłopotów i
    niedogodności.
    Oczywiście nikt nie dopilnował aby w systemie uwzględniono fakt wynikający z
    opóźnień realizacji PZ.
    I stąd się wzięło całe zamieszanie.
    Prawdopodobnie tak jak pisze J.F. nie zostało postawione też pytanie
    "lepiej stracić 1% czy klienta ?".

    Ja tam zażyczyłem sobie przysłanie kompletnego wykazy odsetek, bo tak wynika
    z informacji umieszczonej na drugiej stronie faktury. Wymagało to wprawdzie
    przeczytania
    zamieszczonej informacji ale po 10 min. dostałem zapewnienie że notę dostanę
    :).

    --
    http://www.apotel.blogspot.com
    "Wszystkie Maćki to fajne chłopaki są :)"

  • 25. Data: 2006-06-17 08:50:19
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Andrzej Podenkiewicz wrote:
> [...]
    > aby w przyszłości dano mu spokój
    > i ulegnie reklamie. To przecież wg niej pozbędzie się kłopotów i

    No więc ja zleciłem polecenie zapłaty pod koniec lipca i nie miałem go
    jeszcze w sierpniu - do tej pory programowałem przelew przez internet i
    zawsze było na czas. We wrześniu nie otrzymałem faktury w ogóle więc
    zadzwoniłem na 9393 czy jest już włączone polecenie zapłaty czy może mam
    płacić przelewem (zawsze do mnie dzwonią, wiec z góry wiem, że będzie to
    tylko kwota abonamentu). Poinformowano mnie, że jest właczone polecenie
    zapłaty, więc nie płaciłem przelewem. Potem (w październiku) okazało
    się, że mam zadłużenie, bo jednak nie było polecenia zapłaty - było
    właczone dopiero od pażdziernika. Musiałem więc zapłacić w pażdzierniku
    przelewem i miałem niecałe 2 tygodnie spóźnienia. Teraz przysłali
    odsetki na 23 grosze. Znaczy, że polecenie zapłaty nie przysłużuło mi
    się. Nie przysłużyło się również TP SA, bo złożyłem na te 23 grosze
    reklamację, że z ICH winy nie zapłaciłem w terminie, bo na infolinii
    wprowadzili mnie w błąd i nie przysłali faktury za wrzesień 2005.
    Teraz zapłacą za odpowiedź, za pracę swoich ludzi, bo mają burdel, a ja
    im złamanego GROSZA nie podaruję :)
    Leszek

  • 26. Data: 2006-06-26 14:54:57
    Od: Jarosław Badurek <j...@n...gazeta.pl>

    Dnia 14-06-2006 o 18:38:32 Jarosław Badurek <j...@n...gazeta.pl>
    napisał:

    > Mnie chcą skubnąc na 0,20 PLN :)
    > Oczywiście reklamacja złożona.

    Właśnie otrzymałem pocztą (zwykłą) pismo informujące mnie, iż moja
    reklamacja została uznana. :)

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl