  • 21. Data: 2020-12-05 18:52:49
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    > No i oczywiście kupa, ale inaczej :-)
    >
    > Przy próbie logowania na podany CIF wita nas awatar plus
    > hasło maskowane. Ewidentnie ktoś inny korzysta z tego
    > CIF w Aliorze. Żona zalogowała się do Kantoru, sprawdziła

    Dlaczego tak sądzisz? IMO jak podasz fikcyjny CIF to alior cię o tym nie
    poinformuje, tylko grzecznie przejdzie do następnej strony, żeby na
    końcu stwierdzić, że hasło nie pasuje.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2020-12-06 13:02:38
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.12.2020 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Dlaczego tak sądzisz? IMO jak podasz fikcyjny CIF to alior cię o tym nie
    > poinformuje, tylko grzecznie przejdzie do następnej strony, żeby na
    > końcu stwierdzić, że hasło nie pasuje.

    Ten fikcyjny nie jest, da się zalogować do niego do Kantoru.

    A jeśli Alior dla zablokowanego CIF ma tę samą procedurę
    co dla fikcyjnego i podsuwa konsekwentnie tego samego awatara,
    ten sam rodzaj hasła (maskowane/nie maskowane) i jego długość
    (sądząc po koniecznych do podania elementach)- no, to udało
    im się swoich klientów zmylić bardzo skutecznie :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2020-12-06 13:26:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    > Ten fikcyjny nie jest, da się zalogować do niego do Kantoru.

    Może być rozpoznawany przez kantor, a nie rozpoznawany przez Alior jako
    taki (="fikcyjny")

    Jak nie wierzysz to spróbuj podać w aliorze ewidentnie "zły" CIF (np za
    krótki/za długi)

> [...]
    > ten sam rodzaj hasła (maskowane/nie maskowane) i jego długość
    > (sądząc po koniecznych do podania elementach)- no, to udało
    Dla nieznanego CIF-u można to pop prostu wygenerować na podstawie tegoż
    CIF-u.

  • 24. Data: 2020-12-06 15:17:21
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 05.12.2020 o 18:44, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > TBUB). Sprawdziliśmy profilaktycznie raz (żeby nie zablokować
    > komuś konta) hasło kantorowe- oczywiście nie działa.

    Bo trzeba podać hasło nie z Kantoru, ale to z TMobile :)

  • 25. Data: 2020-12-06 18:30:13
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.12.2020 AS <N...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Bo trzeba podać hasło nie z Kantoru, ale to z TMobile :)

    Niestety to nie miało szans pasować, bo za krótkie
    (powiedzmy, że w TBUB miało 14 znaków, a Alior zażyczył
    sobie znaki 2,5,8,10 i 17). Choć może trzeba było
    uzupełnić treścią od początku? ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 26. Data: 2020-12-07 18:49:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-12-06 o 18:30, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Niestety to nie miało szans pasować, bo za krótkie
    > (powiedzmy, że w TBUB miało 14 znaków, a Alior zażyczył
    > sobie znaki 2,5,8,10 i 17). Choć może trzeba było
    > uzupełnić treścią od początku? ;-)

    Nie wiem jak w Aliorze, ale to, że system wymaga 17-go znaku hasła nie
    jest sprzeczne z tym, że hasło jest krótsze.
    Chyba w BZWBK tak było.
    P.G.

  • 27. Data: 2020-12-09 13:25:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-04 o 21:46, WAM pisze:

    > Alior zawsze ma te problemy przy łączeniach systemów. Tak samo było z
    > BPH. I tak jak tu w wątku opisane trzeba było pójść do oddziału
    > odblokować. Więc poszedłem wtedy... wypowiedzieć umowę :)

    Pamiętam doskonale jak to było. Alior nie zawalił. Zawalili ludzie,
    którzy nie potrafili przeczytać prostej instrukcji i zapchali system. Ja
    byłem takim klientem i oczywiście poczekałem kilka dni z pierwszym
    logowaniem aż głupkom odblokują dostępy i system się odetka.
    Nie sądzę, żeby dało się przygotować jakikolwiek system na takie tabuny
    idiotów nie potrafiące przeczytać prostej instrukcji. Każdy system się
    zapcha.

    > Przy migracji z BPH problemy z dodzwonieniem się trwały kilka dni,
    > bank wtedy publikował nr kom. do oddziałów pod którymi oczywiście dało
    > się tylko dowiedzieć trzeba przyjść do oddziału.

    Bo się panie bierze konta internetowe za 0zł, a potem się tego
    obsługiwać nie umie:) I dzwoni się na infolinię:)

    --
    t0maszek

  • 28. Data: 2020-12-09 13:27:26
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-04 o 08:40, lolekanabolek pisze:

    > u mnie w rodzinie jeszcze lepszy przypadek, ojciec jeszcze przed TMUB
    > miał kredyt wzięty w euro agd, akurat w Aliorze. I wtedy nadali mu CIF.
    > Pani na infolinii powiedziała, że z tego powodu, że ojciec nigdy się nie
    > logował do aliora zablokowany został CIF. Odblokowała go ale niestety
    > nie mogła go podać i kazała iść do oddziału.

    I tego oczekuje od banku. Ma być bezpieczny, nie musi być wygodny.

    --
    t0maszek

  • 29. Data: 2020-12-09 13:29:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 16:26, Marek pisze:
    > Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
    > u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad
    > godzine z zjadło ~42zł
    > Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(

    Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.

    --
    t0maszek

  • 30. Data: 2020-12-09 13:30:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-03 o 17:50, Marek pisze:
    > A czy ten numer był promowany jako pierwszy kontakt w razie
    > problemów z migracja? Czy może jest głębiej ukryty?

    Tak, jest okropnie schowany. ROTFL. Normalnie tajny tylko dla
    wtajemniczonych:))))

    --
    t0maszek