  • 1. Data: 2020-11-27 23:57:32
    Temat: Wymiana Curvy
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    Jakiś czas temu napisałem do supportu Curve ze padła mi "pikawka" na
    karcie i czy wyślą mi duplikat oraz za ile kasiory.
    Odpisali że wymienią mi kartę bezpłatnie.
    Może sprawdzili w historii że faktycznie jej używam, albo trafiłem na
    dobry nastrój gostka serwisu ;)

    Dziś przyszła priorytetem nadana przez Deutsche Post.
    Nie jest to duplikat starej - dali nową kartę. /Numer, CVV, data
    ważności/ - pin został ten sam, choć akurat tutaj to nie problem.
    Aktywowałem kartę w apce - po czym stara automagicznie zniknęła.
    Jeszcze nią nie płaciłem - nie było kiedy ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-11-28 12:03:07
    Temat: Re: Wymiana Curvy
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Friday, November 27, 2020 at 11:57:32 PM UTC+1, Waldek wrote:
> [...]
    > Nie jest to duplikat starej - dali nową kartę. /Numer, CVV, data
    > ważności/ - pin został ten sam, choć akurat tutaj to nie problem.

    I to bardzo dobrze, bo jeśli już nic poza tym, przynajmniej można zmienić w Revolucie
    bez kłopotów.

    > Aktywowałem kartę w apce - po czym stara automagicznie zniknęła.
    > Jeszcze nią nie płaciłem - nie było kiedy ;)

    Zrobiłem niedawno to samo, karta przyszła i działa.
    Przy okazji napisali, że tym razem za frajer, ale już następnym mogą wziąć za to 5
    funciaków, a ponadto:
    "Don't forget, if you have any subscriptions or recurring card payments on your old
    card such as Netflix, gym memberships, etc., you'll need to update them with your new
    card details. When you receive your new card, remember to activate it in the Curve
    app. Your PIN will stay the same."
    Ale że dopytywałem się o dalsze szczegóły, dodali:
    "Once you've activated your new card your card details should update in the app. "
    "Also yes, the old card is deactivated with the activation of the new one."

    witrak()