  • 1. Data: 2020-11-30 16:44:08
    Temat: Karty kredytowe, które można spłacać inną kartą kredytową
    Od: jakson <j...@g...com>

    Które karty kredytowe (bank/karta) można spłacać kartą (np. inną kartą kredytową)?

    Poza Twisto ktoś jeszcze pozwala na spłatę karty kartą?

  • 2. Data: 2020-11-30 16:54:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jakson <j...@g...com> writes:

    > Które karty kredytowe (bank/karta) można spłacać kartą (np. inną kartą kredytową)?

    Istnieją karty z których można robić przelewy (Citi, mBank)
    Nie widać przeszkód, żeby takim przelewem spłacić kartę.

    Ale mam wrażenie, że chciałeś zadać inne pytanie

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-12-01 12:04:11
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 30.11.2020 o 16:54, Kamil Jońca pisze:

    > Istnieją karty z których można robić przelewy (Citi, mBank)
    > Nie widać przeszkód, żeby takim przelewem spłacić kartę.
    >
    > Ale mam wrażenie, że chciałeś zadać inne pytanie
    >
    > KJ

    nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2020-12-01 18:33:24
    Od: jakson <j...@g...com>

    > nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

    oczywista oczywistość :)

  • 5. Data: 2020-12-01 22:31:51
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 01.12.2020 o 18:33, jakson pisze:

    > oczywista oczywistość :)

    Perpetuum mobile to chyba nie dla klientów banków. :)

  • 6. Data: 2020-12-02 08:56:05
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > oczywista oczywistość :)

    kombinowałem, aby twisto spłacić curve z podpiętym twisto, ale się nie da

    innych opcji (chyba?) nie ma

  • 7. Data: 2020-12-02 14:35:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-12-02, Robert_DF <r...@g...com> wrote:

    [...]

    > kombinowałem, aby twisto spłacić curve z podpiętym twisto, ale się nie da
    > innych opcji (chyba?) nie ma

    Ja jeszcze próbowałem:

    - wpłata na konto maklerskie XTB (można bezpłatnie kartą przez paypal,
    testowałem z revolutem)
    - wypłata na powiązany rachunek

    A dalej to teoretycznie można już wszędzie.
    Operacja do zrobienia w 1 dzień.
    Próbowałem z twisto, ale oni chyba ogólnie mają blokadę na usługi
    finansowe. Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji
    specjalnych" ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2020-12-02 18:33:10
    Od: jakson <j...@g...com>

    Taka luka byłaby bardzo ciekawa :)

    > Ja jeszcze próbowałem:
    >
    > - wpłata na konto maklerskie XTB (można bezpłatnie kartą przez paypal,
    > testowałem z revolutem)
    > - wypłata na powiązany rachunek

    Ciekawe jak często można tak robić "niezauważenie"...

    > Próbowałem z twisto, ale oni chyba ogólnie mają blokadę na usługi
    > finansowe.

    Wręcz oszaleli z tymi blokadami.
    Twisto fizyczna darmowa działała z Revolutem czy Curve.
    Twisto wirtualna darmowa nie działa z Revolutem (ani bezpośrednio, ani przez Curve):
    "Transakcja nie powiodła się, ponieważ w ramach aktualnego planu nie możesz płacić
    offline."
    Dodatkowo Twisto źle żyje z Curve - są sklepy, gdzie zapłacisz Twisto, ale Twisto
    przez Curve już nie:
    "Transakcja nie została zrealizowana. Nie zezwalamy na korzystanie z karty Twisto w
    tym sklepie."

    > Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji specjalnych" ;)

    KK Citi nie ma co próbować, ale KK Millenium już bym się nie obawiał :)
    BTW
    Citi to dziwny bank - niby to ich nowe konto to finansowa rewolucja, ale jaka to
    rewolucja
    jak kantor ma kursy bez szału, przelewy szybkie i wewn. chodzą tylko w godz
    7:00-18:00,
    o BLIKu nie słyszeli, apka z epoki kamienia łupanego z brakiem możliwości zalogowania
    na dwóch urządzeniach, itd.

  • 9. Data: 2020-12-03 10:29:48
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 02.12.2020 o 18:33, jakson pisze:

> [...]
    przez Curve już nie:
    > "Transakcja nie została zrealizowana. Nie zezwalamy na korzystanie z karty Twisto w

    korzystałem z Twisto wirtualnego przez Curve i było ok, ale spróbuję
    jeszcze bo mogło się coś zmienić

    > KK Citi nie ma co próbować, ale KK Millenium już bym się nie obawiał :)

    tak jak piszesz, KK z Mille się przydaje do operacji różnych ;-)