  • 1. Data: 2020-12-02 22:53:12
    Temat: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
    Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
    klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

    Avast.

  • 2. Data: 2020-12-03 01:12:45
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: jakson <j...@g...com>

    > Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
    > Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru

    Jak masz Kantor Aliora to masz aliorowy "globalny" numer klienta/CIF.
    To samo inaczej: aliorowy numer klienta/CIF jest taki sam jak kantorowy.

    BTW Szkoda, że Alior i Kantor Alior nie mają ujednoliconego systemu logowania:
    - do Aliora zalogujesz się po CIF-ie lub aliasie
    - do Kantora po CIF-ie lub e-mailu
    Fajnie jakby e-mail i alias były wspólne dla obu systemów (jak CIF) - widać księstwa
    IT się nie dogadały :)

    > klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.

    Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.
    Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym
    dniu (poniedziałek).
    Hasło "pewne jak w banku" oznacza dziś coś zupełnie innego niż kiedyś :)

  • 3. Data: 2020-12-03 08:08:52
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.12.2020 jakson <j...@g...com> napisał/a:

    > Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.

    W sensie ogólnym, czy tylko tych nie mających wcześniej
    Aliora "Ojca"?

    Bo ja miałem wcześniej i jest bez problemu- wszystkie rachunki
    z TMUB (w tym walutowe) oraz stałe zlecenia i odroczone przelewy
    się pojawiły.

    Małżonka miała tylko TMUB, muszę ją zmobilizować,
    żeby czym prędzej sprawdziła :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2020-12-03 09:26:57
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    > Mialem konto w T-Mobile Uslugi Bankowe. Z Aliora mam jeszcze Alior
    > Kantor. W weekend byla migraja TMUB do Aliora z nadaniem nowego numeru
    > klienta. Udalo sie komus zalogowac? U mnie nie dziala.

    Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor.
    Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru.
    Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł
    nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej
    możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten
    numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w
    macierzystym Alior.
    Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja
    zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
    Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    inne zaklęcia nie pomagają.
    Ta migracja przejdzie do historii :)

    Andrzej

  • 5. Data: 2020-12-03 09:49:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    AS <N...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    > inne zaklęcia nie pomagają.
    > Ta migracja przejdzie do historii :)
    >
    > Andrzej

    E tam. Burdel to był przy migracji handlobank -> citi (nawet wiersze powstały)
    I kto to teraz pamięta?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2020-12-03 16:00:39
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 03/12/2020 05:26, AS wrote:

> [...]
    > zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne

    O to to! A Pani na infolinii wmawiała mi, że miałem konto w Aliorze (a
    to tylko kantor) :-)

  • 7. Data: 2020-12-03 16:26:43
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:
> [...]
    > zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne

    Moje przypadki:
    kto nie miał wczesniej konto w kantorze -> migracja bez problemu.
    kto miał wczesniej kantor otrzymał numer CIF -> i tu były problemy,
    logowanie do zablokowanego CIF nie jest możliwe bez kontaktu z infolinią
    lub wizyty w oddziale.
    Smaczku całej sprawie dodaje fakt infolinia 19502 - NIE JEST DARMOWA!
    u mnie oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało grubo ponad
    godzine z zjadło ~42zł
    Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(
    marek

  • 8. Data: 2020-12-03 17:47:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 16:26, Marek pisze:

> [...]
    > godzine z zjadło ~42zł
    > Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(

    A było zadzwonić na 12 370 70 00

    MJ

  • 9. Data: 2020-12-03 22:42:57
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:

    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    > inne zaklęcia nie pomagają.
    > Ta migracja przejdzie do historii :)

    Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów,
    telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia"
    po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku.
    Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem
    CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach.
    Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem
    że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk -
    nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów
    przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej
    szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja
    tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc
    że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem
    osobą nieuprawnioną!

  • 10. Data: 2020-12-03 22:47:30
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

> [...]

    > godzine z zjadło ~42zł
    > Zastanawiam sie czy złozyc reklamacje.... :(

    U mnie sieć naliczyła "tylko" 26,50 :)
    Dzwoniłem wprawdzie na ten numer "udający" zwykły, stacjonarny,
    ale Otvarta, cwana "gapa", domyśliła się, że to infolinia. :)