  • 31. Data: 2020-12-09 13:33:02
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-04 o 21:52, WAM pisze:
    > W AliorKantor jest prosto - CIF to 8 ostatnich cyfr w każdym z
    > rachunków. To nawet jak zgubie CIF to znajdę go w innym banku w
    > przelewie zdefiniowanym. No chyba że coś się zmieniło przez lata
    > ale... u mnie działa. W TMUB tak nie było?

    To słabo jeśli tak jest naprawdę.

    --
    t0maszek

  • 32. Data: 2020-12-09 13:33:47
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 09.12.2020 o 13:29, Tomaszek pisze:

    > Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.

    jak się dzwoniło na "normalny" numer 012.... to nie było opłat

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 33. Data: 2020-12-09 14:42:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> writes:

    > Na co chcesz złożyć reklamację? Ta infolinia nigdy nie była darmowa.

    Jest pewna róznica, jeśli załatwiam coś w 5 minut i płacę za to
    (powiedzmy) 50gr, a jeśli czekam godzinę i płacę za to 30 PLN

    KJ

  • 34. Data: 2020-12-09 21:06:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 9 Dec 2020 13:33:02 +0100, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >To słabo jeśli tak jest naprawdę.
    Tak jest naprawdę. Wszystkie numery moich rachunków w AK mają na końcu
    numer CIF (8 cyfr). ZTCP 9 cyfra od końca oznacza walutę: 0 PLN, 1
    USD, 2 EUR...

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 35. Data: 2020-12-10 22:36:19
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 03.12.2020 o 01:12, jakson pisze:
    > Jak masz Kantor Aliora to masz aliorowy "globalny" numer klienta/CIF.
    > To samo inaczej: aliorowy numer klienta/CIF jest taki sam jak kantorowy.

    Rzeczywiście. Jakoś wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.

    > BTW Szkoda, że Alior i Kantor Alior nie mają ujednoliconego systemu logowania:
    > - do Aliora zalogujesz się po CIF-ie lub aliasie
    > - do Kantora po CIF-ie lub e-mailu
    > Fajnie jakby e-mail i alias były wspólne dla obu systemów (jak CIF) - widać
    księstwa IT się nie dogadały :)

    > Nie znam ani jednej osoby, dla której przejście TMUB -> Alior było bezproblemowe.

    I tak w Aliorze to pełen sukces, że jest po migracji jeden login. I jak
    ktoś miał konto w TMUB i Aliorze to widzi wszystko razem. W takim mBanku
    do dzisiaj mam 2 loginy - jeden ze starego mBanku a drugi ze
    zmigrowanego Multibanku.

    > Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym
    dniu (poniedziałek).

    Potwierdzam, tak szybko już dawno na infolinii nie łączyło z żywym
    człowiekiem.

    Pozdrawiam
    Zdzichu

  • 36. Data: 2021-02-18 10:18:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W takiej sytuacji pozostawiamy nadmiarowe pola puste.

    -----