  • 1. Data: 2020-11-27 15:43:13
    Temat: Gwałt niech się gwałtem odciska!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    3 minuty przed południem zleciłem zamknięcie konta w Getin...
    3 minuty po południu BNP Paribas zagroził mi zamknięciem
    konta, jeśli w ciągu miesiąca nie obrócę...

    Zmowa jaka czy co?...

    [przed laty nie zamknąłem, bo byłem o to usilnie proszony... mimo
    złego potraktowania przez Paribas (ignorowano moje ostrzeżenia, co
    poskutkowało stratą godziny mego życia na kilka godzin przed mym
    wyjazdem do Wieńca -- czego efektem było moje niewyspanie się...)
    nie zamknąłem, pomny wcześniejszych usilnych próśb... a tu takie coś...]

    Dziś jeszcze chcę zamknąć konta matki -- w Getin i w Santanderze...

    [gdy ksiądz Jegierski upominał się o swój szmal u Kornela Morawieckiego,
    babcia owego księdza została napadnięta przez znanych sprawców, którzy
    doprowadzili do potłuczenia głowy i połamania ręki tejże kobiety a szpital
    odmówił poskładania połamanej... w efekcie przyspieszono zgon kobiety...
    lepiej nie drażnić pana premiera -- zwłaszcza w państwie prawa
    i sprawiedliwości dziejowej...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 2. Data: 2020-11-27 16:55:57
    Temat: Re: Gwałt niech się gwałtem odciska!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >3 minuty przed południem zleciłem zamknięcie konta w Getin...
    >3 minuty po południu BNP Paribas zagroził mi zamknięciem
    >konta, jeśli w ciągu miesiąca nie obrócę...

    >Zmowa jaka czy co?...

    A nie ustawa ? Kiedy byla ostatnia operacja w BNP ?

    J.

  • 3. Data: 2020-11-27 17:20:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5fc1218e$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > A nie ustawa ?

    Taka precyzyjna ustawa? Co do minuty?!
    [zaczynam wierzyć w dobroć zmiany, skoro parlament
    potrafi tak dokładnie odmierzać czas w swych ustawach...]
    Wet za wet? [z Pisma świętego czy z Ody do młodości?...
    innymi słowy -- państwo klerykalne czy romantyczne?...]

    > Kiedy byla ostatnia operacja w BNP ?

    Być może minęły od tamtej pory więcej niż 3 minuty... ;)

    -=-

    - wypowiedzenie umowy w Getin:
    - loguję się, klikam w to i owo, podaję SMS i ósz
    - wypowiedzenie umowy w Santanderze:
    - dzwonię do Santandera, podaję (koniecznie) Pesel,
    imię i nazwisko, czekam (do 24 godzin, być może
    do poniedziałku, bo jest długa kolejka) na zwrotny
    telefon z banku...

    [wiadomo, kto rządzi a kto jest na celowniku władzy...]

    Jest pandemia? -- seniorom (chcę zamknąć konto matce)
    nie wolno wychodzić na zewnątrz?...

    Około 15 godziny dzwoniłem -- powiedziano mi, że mam czas do 18 godziny...
    Około 17 godziny dzwoniłem -- powiedziano mi, że być może oddzwonią w poniedziałek...

    -=-

    Wracając do rzekomej ustawy -- jeśli rzeczywiście muszą zamykać
    martwe konta, konto matki nie było obracane od lat... Może więc
    tego:
    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm
    konta już nie ma?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-11-29 16:08:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5fc1276f$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Wracając do rzekomej ustawy -- jeśli rzeczywiście muszą zamykać
    > martwe konta, konto matki nie było obracane od lat... Może więc
> [...]

    Wczoraj został zamknięty via phone. Posłanka Pihowicz niemal wywrócona w sejmie;
    posłance Nowackiej strzelono gazem z odległości 30 cm, gdy legitymowała się
    policjantom...
    Księdzu Jegierskiemu napadnięto babcię... Minister Ziobro nie chce być miękiszonem...
    Ex-premier (wg której polityka nie jest dla grzecznych dziewczynek) startując
    (w Europarlamenie?) uspakajająco zauważała, że na polskich ulicach nie ma wojska...
    Dziś pojmuję, że wówczas ,,zapomniała'' dodać coś na kształt: ,,na razie''...
    Ani chybi Prawo i Sprawiedliwość dąży do brytyjskich standardów sprzed lat:
    https://www.youtube.com/watch?v=YlqjScXgPUI
    Nie warto drażnić jaśnie oświeconego pana premiera -- nieuczciwością jego banku....

    -=-

    Lepiej uczynię, zauważając, iż nie można drukować ustaw z uwagi na brak pieniędzy,
    co jest zrozumiałe -- albo drukujeMY ustawy, albo pieniądze... Ot, po prostu brak
    drukarek... I [cierpliwego?] papieru...

    --