  • 1. Data: 2002-05-05 20:11:38
    Temat: Szybkość wpłat z Poczty Polskiej
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    Witam

    Proszę o opinię banków w Polsce pod względem szybkości wpłat z Poczty
    Polskiej.
    Czyli który(e) bank(i) najszybciej księgują (otrzymują) wpłaty na swoje
    konto wpłacone z Poczty Polskiej za pomocą zwykłego pocztowego dowód wpłaty.
    (uwzględniając również banki tylko internetowe)

  • 2. Data: 2002-05-05 20:51:52
    Temat: Re: Szybkość wpłat z Poczty Polskiej
    Od: "LuNo" <l...@h...pl>

> [...]
    wpłaty.
    > (uwzględniając również banki tylko internetowe)

    Hey,

    ja czekam od 23 kwietnia i mimo odebrania paczki za pobraniem już następnego
    dnia, wpłata nie dotarła. Bank to bzwbk.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2002-05-05 22:14:02
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > ja czekam od 23 kwietnia i mimo odebrania paczki za pobraniem już następnego
    > dnia, wpłata nie dotarła. Bank to bzwbk.

    He, he... - właściwie to jest TRAAAGICZNE!!! Bo Poczta ma na to 14 dni (chyba
    kalendarzowych?) i z reguły... wywiązuje się z tego terminu, tzn. ok. 12 dnia
    już przychodzi na konto.
    A swoją drogą to jest SKANDAL: spróbujcie WYPŁACIĆ na Poczcie czekiem: konto
    jest zwykle obciążane z datą... wsteczną(!) - tzn. dnia wypłaty na Poczcie i
    banki tłumaczą, że to przez Pocztę, a teraz najlepsze: dużo, dużo szybciej to
    idzie niż w pierwszym przypadku: MAXIMUM kilka dni!

    Pozdrowienia!

  • 4. Data: 2002-05-06 06:33:05
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banki tłumaczą, że to przez Pocztę, a teraz najlepsze: dużo, dużo szybciej
    > idzie niż w pierwszym przypadku: MAXIMUM kilka dni!

    Najzabawniejszy i tak jest sam Bank Pocztowy. Gdy z niego wyplacasz na
    poczcie to od razu sciagaja z konta, a gdy wplacasz to ksieguja po kilku
    dniach i % tez licza bodaj po kilku dniach. Kiedys mialem taka sytuacje, ze
    wplacilem w piatek pieniadze na glownej poczcie, gdzie sie jednoczesnie
    miesci oddzial BP. W poniedzialek wieczorem chcialem wybrac czesc tych
    pieniadzy, ale... ich jeszcze nie bylo! Zna ktos bank, w ktorym pieniadze
    wplacone w oddziale nie pojawiaja sie na koncie po 3 dniach? Pamietam, ze
    doszly tak okolo srody. Ale jak mowie - jesli wyplacam to natychmiast nie
    ma, bo dzwonia i sciagaja.

    pzdr
    P.S.
    Przelewy ida tak samo jak z poczty.

  • 5. Data: 2002-05-06 08:16:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    wpłaty.
    > (uwzględniając również banki tylko internetowe)

    Bank Pocztowy jest najszybszy.
    Wyplacac tez mozna w okienkach pocztowych...
    :-)

    www.bp.pl

    Michal.

  • 6. Data: 2002-05-06 08:53:17
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Bank Pocztowy jest najszybszy.
    > Wyplacac tez mozna w okienkach pocztowych...
    > :-)
    >
    > www.bp.pl

    Polecasz bank, czy stację paliw? ;-)

    Bank Pocztowy to http://www.bp.com.pl.

    Rafał

  • 7. Data: 2002-05-06 10:20:24
    Od: "LuNo" <l...@h...pl>

> [...]
    >
    > ja czekam od 23 kwietnia i mimo odebrania paczki za pobraniem już
    następnego
    > dnia, wpłata nie dotarła. Bank to bzwbk.

    ufff opłata pobraniowa doszła dzisiaj z rana, co nie zmienia faktu, że obrót
    pieniędzmi na poczcie w ostateczności

    J.

  • 8. Data: 2002-05-06 18:15:59
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "OBCY" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Polskiej.
    > Czyli który(e) bank(i) najszybciej księgują (otrzymują)
    [...]

    Tu czynnikiem decydujacym jest PocztaPolska a nie bank adresata,
    choc od tej reguly sa niechlubne wyjatki(np. Bank Pocztowy), ale o
    tym juz w tym watku napisano - wiec nie bede powtarzal tego w
    mojej wiadomosci.

    Srednio wplata "idzie" 3 do 5 dni, choc zdarza sie i dluzej. Natomiast
    przy usludze pobrania z dyspozycja przelewu na konto czas ktory
    potrzebny jest na dotarcie pieniedzy do adresata z reguly oscyluje
    kolo wartosci granicznych(Poczta ma na to 14 dni) czyli 12-14 dni
    choc opoznienia powyzej regulaminowego czasu tez sie zdarzaja

  • 9. Data: 2002-05-06 18:49:44
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...
    > Bank Pocztowy jest najszybszy.
    > Wyplacac tez mozna w okienkach pocztowych...
    > :-)

    ale ma jedną wadę - nie można obsługiwać konta przez internet...

  • 10. Data: 2002-05-06 18:53:58
    Od: "OBCY" <o...@p...pl>

    Jeszcze dodam jedno od siebie....
    Muszę wybrać najszybszy bank ponieważ 95% moich klientów płaci stale za moje
    usługi na poczcie poprzez zwykły pocztowy dowód wpłaty.
    Więc chcę jak najszybciej księgować owe wpłaty.