  • 1. Data: 2002-05-05 18:20:19
    Temat: Citibank naciera
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Citibank - Sektor Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie SA 6
    maja rozpocznie promocję bankowości internetowej "Nie ma opłat, są nagrody".
    Promocja potrwa do 31 lipca.
    Warunkiem uczestnictwa w promocji jest odblokowany dostęp do Citibank Online
    oraz wykonanie w Citibank Online co najmniej 3 przelewów z tej samej karty
    debetowej do innego banku, każdy na kwotę przynajmniej 50 zł.

    Każdy uczestnik promocji może wziąć udział w konkursie na najlepsze hasło
    reklamowe dotyczące internetowych usług Citibank Online. Autor najlepszego
    hasła otrzyma notebook Fujitsu Siemens Computer Lifebook S-5582. 10
    kolejnych osób zostanie nagrodzonych palmtopami Fujitsu Siemens Computers
    Pocket LOOX. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do dnia 2 września.

    Z systemu bankowości internetowej Citibank Online korzysta już ponad 55 tys.
    użytkowników."

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-05-05 21:48:52
    Temat: Re: Citibank naciera
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    minik <m...@m...net> wrote:
    > Warunkiem uczestnictwa w promocji jest odblokowany dostęp do Citibank Online
    > oraz wykonanie w Citibank Online co najmniej 3 przelewów z tej samej karty
    > debetowej do innego banku, każdy na kwotę przynajmniej 50 zł.

    wow. będą nagradzać ludzi, którzy *wypłacają* z citi? braaaawo dla
    geniuszy :D

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 3. Data: 2002-05-06 10:22:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska"

    > wow. będą nagradzać ludzi, którzy *wypłacają* z citi? braaaawo dla
    > geniuszy :D

    a czy mozna odblokowac citi-online, zrobic 3 przelewy (mam Maestro, wiec
    debetowa karte) i ponownie zablokowac dostep ;-))))
    Jesli tak to na pare minut moze bym odblokowal ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-05-06 14:38:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > a czy mozna odblokowac citi-online, zrobic 3 przelewy (mam Maestro, wiec
    > debetowa karte) i ponownie zablokowac dostep ;-))))
    > Jesli tak to na pare minut moze bym odblokowal ;-))

    Pewnie mozna, ale ... to citi :-))
    Zawsze mozna po chamsku zablokowac citi-offline_zle_sie_logujac chyba 3
    razy.
    pzd

  • 5. Data: 2002-05-06 15:18:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Pewnie mozna, ale ... to citi :-))
    > Zawsze mozna po chamsku zablokowac citi-offline_zle_sie_logujac chyba 3
    > razy.

    zablokowac to nie problem - przez tel tez to robia
    wymyslili jednak taki punkt w regulaminie ze jak nie bedziesz mial rachunku w
    dniu rozstrzygania konkursu (chyba 15 VIII) to moga cie nie brac pod uwage i nie
    masz prawa podskakiwac
    Poza tym informuja o wygranej wewnetrzna poczta citi online
    Wniosek - choc nie ma tego w warunkach wziecia udzialu w konkursie wprost to
    musisz miec czynny dostep citi-online przynajmniej od 31 VII do chyba 2 IX ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-05-06 15:45:57
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    Online

    > wow. będą nagradzać ludzi, którzy *wypłacają* z citi? braaaawo dla
    > geniuszy :D

    Niczego nie maja "wyplacac", a zwyczajnie korzystac z bankowosci
    elektronicznej, ktorej jedna z podstawowych mozliwosci jest dokonywanie
    przelewow.

    Daniel