  • 1. Data: 2002-05-05 18:00:37
    Temat: zysk z obligacji DOS a podatek
    Od: "wk" <w...@e...pl>

    Czy zysk z dwuletnich obligacji (konkretnie DOS0504) jest
    obciazony 20% podatkiem (Belka)? Czy podawane stale
    oprocentowanie 8.5% zawiera juz taki podatek czy tez
    oprocentowanie z punktu widzenia klienta jest tak naprawde
    20% mniejsze, czyli wynosi 6.8% w skali roku ?

  • 2. Data: 2002-05-05 18:42:22
    Temat: Re: zysk z obligacji DOS a podatek
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie z punktu widzenia klienta jest tak naprawde
    > 20% mniejsze,  czyli wynosi 6.8% w skali roku ?

    Nie wiem, czy zauważyłeś, ale piszesz na grupę pl.biznes.BANKI !

  • 3. Data: 2002-05-05 20:05:35
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wk" <w...@e...pl> napisał w wiadomoœci
    > >
    > Zabulisz 20% bo te obligacje sš kupione po 30 listopada 2001- ale to i tak
    > lepsze niż lokata

    A czy przypadkiem Liscie Emisyjnym nie powinno byc o tym innformacji ?. A
    tam jest tylko info. ze sie otrzyma po okresie 2 lat 117,72 zł.

    Pozdrawiam

    Marcin P

  • 4. Data: 2002-05-05 20:06:26
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wk" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowanie z punktu widzenia klienta jest tak naprawde
    > 20% mniejsze, czyli wynosi 6.8% w skali roku ?

    Zabulisz 20% bo te obligacje są kupione po 30 listopada 2001- ale to i tak
    lepsze niż lokata

  • 5. Data: 2002-05-05 21:03:30
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    > A czy przypadkiem Liscie Emisyjnym nie powinno byc o tym innformacji ?. A
    > tam jest tylko info. ze sie otrzyma po okresie 2 lat 117,72 zł.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin P

    Prawdziwą wykładnią jest Ustawa- nieznajomość prawa nie uchroni przed
    fiskusem- otrzyma 117,72 PLN brutto

  • 6. Data: 2002-05-05 21:29:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A czy przypadkiem Liscie Emisyjnym nie powinno byc o tym innformacji ?. A
    > tam jest tylko info. ze sie otrzyma po okresie 2 lat 117,72 zł.

    A po co ???
    Podatek jest osobno. A może to tego czasu się zwiększy albo zmniejszy ?