  • 1. Data: 2002-05-05 18:59:44
    Temat: Lukas Bank liderem w obsludze
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "LUKAS Bank liderem w obsłudze klientów - tak wynika z przeprowadzonego
    przez OBOP sondażu dotyczącego poziomu zadowolenia klientów z usług
    bankowych. LUKAS Bank otrzymał średnią ocen 5,58 co w siedmiopunktowej skali
    dało mu niekwestionowane pierwsze miejsce. Kolejna nota w rankingu to
    dopiero 5,24, którą otrzymał Kredyt Bank, a dalsze miejsca zajęły:
    - banki spółdzielcze (5,13) i BGŻ (5,03)
    - Bank Zachodni WBK (5,0)
    - PKO BP (4,96)
    - BPH PBK (4,96)
    - Pekao SA (4,92)
    - ING BSK (4,89)
    - BIG BG (4,59)
    Badania zostały przeprowadzone w I kwartale tego roku na 3026-osobowej
    reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia."

    Zrodlo: Lukas Bank

  • 2. Data: 2002-05-05 19:13:20
    Temat: Re: Lukas Bank liderem w obsludze
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > "LUKAS Bank liderem w obsłudze klientów - tak wynika z przeprowadzonego
    (ble, ble, ble...)
    > Zrodlo: Lukas Bank

    Ty Kolego jedz juz do Stanów i nie podawaj takich bzdur
    na listę.

  • 3. Data: 2002-05-05 19:16:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ty Kolego jedz juz do Stanów i nie podawaj takich bzdur
    > na listę.

    "Ty Kolego" mozesz slac swoje pretencje nie do mnie a do LB.
    Co do Stanow to chyba moj interes a nie Twoj?

  • 4. Data: 2002-05-05 19:54:07
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Co do Stanow to chyba moj interes a nie Twoj?

    I takim pozostałby, gdybyś nie wyciągnął go na listę.

  • 5. Data: 2002-05-05 20:04:53
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > I takim pozostałby, gdybyś nie wyciągnął go na listę.

    A tobie o co biega ?
    Po co glupawo komentujesz , jak ci sie nudzi to idz sobie poczytaj albo na
    piwo...
    Jak bys nie zaowazyl w tym poscie nie ma nic o stanach wiec nie wiem po co
    je przytaczasz.
    Pilnuj sie troche...!

    Travis

  • 6. Data: 2002-05-05 20:23:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I takim pozostałby, gdybyś nie wyciągnął go na listę.

    A nie uwazasz ze nalezy przedstawic problem aby m.in. Twoi koledzy mogli mi
    doradzic?
    Rownie dobrze Ty nie musisz wyciagac na grupe swoich plytkich uwag.

  • 7. Data: 2002-05-05 21:02:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A nie uwazasz ze nalezy przedstawic problem aby m.in. Twoi koledzy mogli
    mi
    > doradzic?

    Kto powiedzial, ze jestem Twoim kolega, Inteligowcu???? ;D

  • 8. Data: 2002-05-05 21:10:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Kto powiedzial, ze jestem Twoim kolega, Inteligowcu???? ;D

    A co, mbankowy sabotazysto? =)

  • 9. Data: 2002-05-05 21:13:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > aaa wlasnie rozszyfrowalem kilka pasjonujacych zagadek zwiazanych z
    mBankiem
    > :)))

    Dostales juz propozycje wspolpracy od agentow Inteligo?

  • 10. Data: 2002-05-05 21:13:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>