  • 1. Data: 2002-05-05 20:12:37
    Temat: bank na wyspach
    Od: "lenny" <_...@g...pl>

    Witam
    W czerwcu wybieram sie do Anglii - do szkoly, ale chcialbym tez troche
    popracowac
    Mysle tak zeby otworzyc tam jakis rachunek w banku - bo raz ze troche
    nierozsadnie trzymac dzisiaj pieniadze w skarpecie dwa - taniej wyjdzie
    placic jakims elektronem rozliczanym w funtach niz jakakolwiek polska karta
    Pierwsze co mi przyszlo na mysl - to slawny Egg, ale pojawia sie problem -
    wymagaja stalego meldunku - tak przynajmniej przetlumaczylem to co podaja na
    stronie
    Moze ktos z grupowiczow ma jakas koncepcje - lub moze podzielic sie wlasnymi
    doswiadczeniami
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    Pozdrawiam
    lenny

  • 2. Data: 2002-05-05 20:24:30
    Temat: Re: bank na wyspach
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > W czerwcu wybieram sie do Anglii - do szkoly, ale chcialbym tez troche
    > popracowac

    Uwazaj, jo44 zaraz cie zniszczy swoim komentarzem o wyciaganie prywatnych
    spraw na pbb =)

  • 3. Data: 2002-05-05 22:31:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To znowu mu powiem co mysle ;-)

    LOL

  • 4. Data: 2002-05-05 22:35:38
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Uwazaj, jo44 zaraz cie zniszczy swoim komentarzem o wyciaganie prywatnych
    > spraw na pbb =)

    To znowu mu powiem co mysle ;-)

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-05-06 04:51:48
    Od: "lenny" <_...@g...pl>

    Dzieki za rzeczowe odpowiedzi
    Sorry ale nie jestem zwolennikiem bicia piany

    lenny
    --

    GG#: 618756